schnuppi Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Sluttet på pillene forrige måned..og vi har kun hatt sex en gang siden det(samboer bortreist). Skulle fått mensen i dag...får den alltid samme dag.Kan det hende den er litt forsinket nå siden jeg har sluttet på pillene? eller kan jeg faktisk være gravid?! noen som har blitt gravid rett etter de sluttet?
IngyThing & lykkeliten Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 jeg blei dagen etter jeg slutta, men detr betyr ikke at du blir det. Ta en test i morgen da vel, så får du jo svar=)
schnuppi Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 Oi..såpass raskt ja? forrige gang gikk det 2 måneder før jeg blei gravid..Har på følelsen at mensen kommer lurende i morgen..Har egentlig ikke merket noen tegn enda heller...Hatt mye hodepine i det siste,men det kan vel ikke være et tegn på graviditet??hehe
IngyThing & lykkeliten Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 hehe, nå skal jeg ikke skremme deg, men hodepine KAN være et tegn, men det trenger absolutt IKKE å være det heller. Det er jo ganske individuelt hva man kjenenr av symptomer. Men jeg synes bare du skal ta deg en tur på apoteket å handle test i morgen jeg, også får du ikke tenke noe mere på det til du har tatt den=) Pleier jo som regel å ta litt tid før man blir gravid etter å ha gått på pilla da, skal jo treffe med eggløsningstiden og sånt også=)
schnuppi Skrevet 16. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2007 Hehe..Hodepinen har jeg tenkt kan være i forbindelse med jobb...Har jobbet veldig mye i det siste...så det er sikkert derfor.Og ja..jeg vet det kan ta tid etter man har gått på pillen.. Men får bare vente å se hva som skjer... noen andre som har blitt raskt gravide??
schnuppi Skrevet 16. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2007 Hvor på nettet kan jeg bestille tester som ikke er så dyre? og går det mange dagene til man får den? har ikke så lyst å gå på apoteket her hvor jeg kjenner så mange...hehe
d",)~^~^~ Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 siden du har hatt sex en gang så er det jo teoretisk mulig at du er gravid. Håper virkelig ikke du forventer at folk her inne skal stille riktig diagnose. Kjøp en test eller avvent situasjonen et par måneder og se om magen vokser ;-)
schnuppi Skrevet 16. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2007 Nei jeg forventer ikke at folk skal gjøre det... Men lurte på om det var mange her inne som ble tidlig gravid etter de sluttet på pillen.Jeg spurte kanskje på en dum måte?hehe... Leste at symptomer kan være hodepine pga hormonforandringer i kroppen....og jeg har hatt mye hodepine i det siste. Men det kan vel være andre årsaker også...Får vente og se da...
Kate77 Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Syklusen trenger slett ikke være den samme når du slutter med pillene som de var med. Den syklusen som du har på piller er en falsk syklus forårsaket av piller og pillefri dager. Men for all del det er jo godt mulig du er gravid også En er vistnok ekstra fruktbar når en nettopp har sluttet på pillen også. Tester kan du bestille på www.billig-tester.com/ Jeg bestillte eggløsningstester derfra, kom ganske kjapt de i allefall:) Lykke til!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 16. november 2007 #10 Skrevet 16. november 2007 www.billige-tester.no Tar 2-3 dager før du har testene Med min første ble jeg i følge UL-termin gravid ganske kjapt etter at jeg sluttet på p-piller.. Så alt er mulig..
Cat.68 Skrevet 16. november 2007 #11 Skrevet 16. november 2007 Har du hatt ubeskyttet sex kan du teoretisk sett være gravid. Bare en test kan fortelle deg hvordan det ligger an.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 16. november 2007 #12 Skrevet 16. november 2007 og forresten, 1 gang testet jeg jo positivt 5 uker etter at jeg sluttet på p-piller (trionetta). Da jeg sluttet på cerazette, gikk det over 5 uker før jeg fikk mens igjen.. Syklusen min var heeelt på bærtur.. Så det kan være at mensen er forsinket pga at du har sluttet med p-pillene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå