Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Gutten min på 7mnd vil sitte, men faller hele tiden. Det nytter ikke å støtte opp med puter fordi han kryper egentlig mer enn hva han ønsker å sitte. Han sitter, jeg støtter opp med puter, da vil han krype videre for så å sette seg opp en annen plass, og så faller han. Han slår seg jo stygt når hodet treffer parketten. Jeg passer jo nå på hodet hans, men vil gjerne vite hvordan dere gjør det? Ved eldstemann brukte vi bare noen dager på med denne vinglingen. Men yngstemann er på andre mnd nå.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Han setter seg opp selg ikke sant? Da skjer balansen "automatisk" etterhvert men det er vel dessverre ikke så mye du kan gjøre annet enn å "løpe etter" og passe på, har han matte han holder på på? Jenta vår krabbet mest på matten i begynnelsen og den tar av for støt :-)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Han setter seg selv opp ja. Håper det skjer noe "automatisk" snart - vi har holdt på så lenge nå. Han har matte, men bør vel kanskje kjøpe meg en større. Tusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Min kryper, reiser seg og vil sette, men faller... Blir noen knall og fall for dagen, men jeg kan ikke løpe etter i ett kjør. Etter hvert som de faller,lærer de å holde hode oppe når de faller, om en løper etter og støtter opp hele tiden vil de ikke lære dette... Ser nå at han er blitt flinkere til å holde hodet oppe når han faller, tar litt tid,men det kommer... Har ikke matter her i huset. Lykke til
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Jeg legger amme puta rundt babyen så han får litt støtte og han ikke slår seg så mye,men litt knall og fall blir det uansett .hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå