Gjest Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Æhm... Kan fremdeles ikke skjønne hvilket fortrinn det er du snakker om, altså............ ;-) Jeg er nok ikke så aktiv dibber for tiden, nei, jobben krever MYE av meg, og jeg er lovlig sliten når jeg endelig kommer meg hjem fra jobb på ettermiddagene. Klokka blir ofte både 16.30 og 17.00 før jeg er hjemme. Burde skrevet timer, det skulle ikke tatt meg mange ukene å spart opp en ukes avspasering... Overtidsbetaling er jo et fremmedord i min bransje... Du da? Fått dreis på nyjobben, eller?
dumme mamma Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 nei vet ikke jeg... Er ikke mye her jeg heller, stort sett bare når jeg har senvakt og det er lite å gjøre (Nå er det mye å gjøre da men...) Joda, går bedre. Begynner å få litt oversikt i hvertfall. Gleder meg til jeg får ryddet og gått gjennom papirer der nede. Kanskje neste uke...
Gjest Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Og jeg gleder meg til å få overskudd slik at jeg får lest til eksamen, skrevet ut årsplaner, laget ferdig oversiktsplaner, vasket litt til jul, skrevet julekort, vært hyggelig ektefelle for mannen min, osv..... Føler meg snart totalt utslitt... Vurderer en aldri så liten sykemelding...
dumme mamma Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 huffda, høres ut som om du har altfor mye å gjøre. studerer du også? Tror det er bedre at du slapper av enn at du vasker til jul jeg da... Hadde trengt en liten ferie jeg og kjenner jeg, har ikke hatt ferie i år, ikke sambo heller, men skal heldigvis ha to uker julefri (-en dag) det blir superdigg. Ellers går alt i ett, jobb, hente barn, middag, klesvask, oppvask, rydde, vaske, sove og opp igjen. Regner med at du kjenner til det. Tror det hadde vært på tide og ta en tur ut å spise bare jeg og sambo alene en kveld eller noe, har ikke gjort det siden tullemor ble født. Men hun er jo så skjønn da, så vanskelig å reise fra henne også. Synes alltid jeg får altfor lite tid sammen med henne...
Gjest Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Hehe.... Ja, jeg har nok å gjøre, og hadde aldri i verden "overlevd" uten min hjertegode mann! Han er bare så flink! Jada, jeg studerer - og det GIR overskudd, det! Det er så spennende! Ser veldig fram til første hele helga i desember. Da skal vi på julebordsweekend - uten barn - på hotell, fritt og franko (- drikke, da). Da skal jeg i alle fall unne meg en skikkelig god kroppsbehandling av no' slag, det skal bli digg, det! Men bare å få gå og spise en god middag, bare to voksne mennesker, det kan være noe man kan leve lenge på, det. Juleferie, det skal vi ha til gagns her i huset også! Den blir god og lang. 2 1/2 uke faktisk! Gleder meg.... Skal lure på når vi får anledning til å treffes på en kafe, jeg..... Var i by'n i dag, forresten - gråkaldt, brrrrrrr.....
dumme mamma Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 ja, det hadde vært gøy å fått til en dag. Men tida går nå liksom i hop att, jobber sent og tidlig, helger og hele tiden... hehe. Føles i hvert fall slik. Kan tenke meg det var kaldt i dag ja. Var bare en snartur på butikken og strandt. vi og så dro vi hjem att. Blir alltid så stress når jeg jobber senvakt fra 15, alt skal gjøres før jeg drar... får nå liksom ikke tatt meg av vesla, bare stressa men... I morgen skal jeg på møte i Gol, da blir de to andre med også og så tar vi en overnatting på hotell. Blir kos det da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå