Gå til innhold

Livstegn fra Sotra att..


Tone & Mari

Anbefalte innlegg

Og denne gangen er det ikkje for å syte om at vi er sjuke... For no er vi så godt som friske alle sammen.. Eg henger litt att med bronkitt, men cosylanflasken er ikkje tom så det går fint..

 

Mari holder på med jeksel så ho har ein spennende mage for tiden.. Vi er vant med harde klumper men det er langt fra det no for å si et slik.

Ho hater at vi pusser tenner så i dag har eg kjøpt fluor til ho..

 

En gang har ho sleppt seg og gått fra stolen sin og bort til bordet.. Men det var tre ganger på rad så har det vore stopp..

 

Ho skravler fælt om dagen.. Kjeften står sjelden stille.. Koselig no når ho prøver gjere seg forstått..

 

Ellers så prøver vi og gjøre vårt til at ho skal få søsken..

 

Vært på jobb intervju i dag eg da.. Som støttepedogog i en barnehage.. Håper dei tørr slippe ein vernepleier til..

 

Eg er vledig lei meg for å ikkje få skrive her inne så mye.. Dere er jo så kjekke.. Men det er travelt.. Data blir ikkje det eg sitter meg ned med mest for å si det slik..

 

Håper dere alle får ein fin helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flaks for deg så er alle her inne mammar og har stooooooor forståelse av at tid ikke strekker til og at datan ikke står øverst på prioriteringslista! :-)

 

Godt dere er bedre, og spesielt kjekt å fra deg nå...Var jo et mindre kjekt oppslag fra Sotra i avisa i går (eller var det på onsdag?)

 

Vi og jobber med å formere oss, kanskje vi klarer å klaffe det så vi kommer i ny terminklubb sammen! hihi :-)

 

Krysse fingrene for at du får jobben da! Hvor stor stilling er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har gått til innkjøp av ein haug med eggløsningstester eg ... Ingen ting skal være uprøvd...

 

Fryktlig dårlig på og lese avis også eg så kva var det som stod om Sotra da..

 

Det er i utgangspunktet 100 prosent jobb, men så kan den bli mindre om det er interne som vil ha mer jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No forstår eg kvifor det var kjekt og høre fra meg ja..hihi..

 

Eg fekk utslag eg vså vi gjorde vårt beste.. Tygger gravid vitaminer og prøver leve sunt.. Sånn bortsett fra noen super med cosylan av og til..

 

Føler meg flink no.. Siden sist innlegg så har eg bestilt bilde til å ha i julekort .. Kjøpt julekort mapper.. Og julegave til mari fra bestemor og bestefar.. Dei skal kjøpe olebrum bord og to stoler til ho..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Jeg har prøvd å ta julekortbilder av Magnus (ligger et på profilen min her på dib) men gikk ikke så bra...Får prøve igjen...

 

heldigvis er vi stortsett ferdig med julegaver, vært flink å kjøpe gjennom året :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var no artig det bildet der da..

 

Mangler ikkje mange gaver vi heller siden eg kjøpte mange fra Monogram katalogen..

 

Vi skal bruke det bildet av oss tre som vi tok hos Fame ..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant...

 

Får litt fnatt av julehysteriet eg.. Er jo begynt alt i butikkene .. Merker det på folk også.. Travle og hastige...

 

Slik vil ikkje eg har det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se deg!!!!! Høres ut som du har nok å henge fingrene i med jobbintervju og baby-laging! ;)

 

Du er jo så god at selv om det kan gå tid mellom hver gang du er her så tenker jeg på deg titt og ofte! ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Så koselig å høre fra deg.

 

Er ikke så rart at tiden ikke strekker til, lurer på om ungene stjeler den tiden...

 

Spennede med jobb da! Du må si i fra om du fikk jobben da!

 

Så flink Mari er som har begynt å sleppe seg. Plutselig så går ho

 

Du må ha en fin helg du også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Mari levert til svigers.. Ho skal overnatte der borte for første gang..

 

Bare vi blir fri en kamerat no så har vi huset for oss sjølv.. Herregud så deilig det blir....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...