Gå til innhold

bim kontra dib? hvilket forum liker dere best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det er så utrolig mye hyggeligere på bim jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dib for det går så tregt på bim..nesten aldri noen respons på innleggene

Skrevet

Dib. Er lite aktivitet på bim syns jeg..

Skrevet

er liksom to forskjellige stadier i livet og ulike grunner man er på formumene.. Må si jeg opplever mer "nedtalende" svar her inne, dersom noen ikke oppfører seg slik det står i "hvordan være den perfekte mamma-boken"...

men når d e sagt så e d godt å være her og se at jeg og knerten er "normale", at andre har d på samme måte til samme tid ja.. men på bim var d også slik! nei vanskelig spørsmål.. må si eg savner bim litt, men sikkert og for jeg brukte mer tid der :D

Skrevet

Jeg likte trimesterforumene på BIM.

Eller, ikke 1.trimester, der var det bare trist å være pga alle som mistet:(

Skrevet

BiM var en smule hyggeligere, men det skjer jo mer her da.

Skrevet

Syns Bim er gørr, og gadd ikke bruke det i hele tatt da jeg var gravid med minstemann.

Skrevet

Likte meg godt på bim da jeg var gravid. Da hadde jeg no noe til felles med de som var der.

Nå liker jeg best dib da jeg har mest til felles med de som henger her.

Blir jeg gravid igjen kommer jeg nok til å være på bim igjen.

Skrevet

I 2005 da jeg meldte meg inn likte jeg Bim best. Likte ikke Dib da babyen var født, men nå liker jeg dib aller best. Begynte å være litt på bim da jeg var gravid for noen måneder siden, men likte meg ikke, var utrolig mye tull der, nesten litt fjortiss av og til.

Masse rart gjengsnakk (bandidos eller hells angels eller hva det var, ordentlig ungdommskole..)ol... huff, nei..

I tillegg så fikk jeg aldri svar på ting og det var tusen spørsmål som førstegangs stiller, men som andregangs så ble det for kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...