PrettyPink Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Hei. Føler meg veldig sliten i magen om dagen. Noen flere som har det sånn?? Kan ikke huske at jeg var det i de forrige svangerskapene så tidlig. Tror jeg er ca 6 uker på vei, kan være 10 uker.
PrettyPink Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 er det virkelig bare meg??
PrettyPink Skrevet 16. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2007 Samme følse som du har i hele kroppen når du er skikkelig sliten, men det er bare i magen det føles sånn. Det tar på en måte tak i magen, hvis du skjønner.
*Super*Mamman* Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Ja, slik føler jeg også det. I magen og ryggen.. Orker ikke å stå lenge om gangen, føler at jeg da bare må sette meg.. Er 14+6.
PrettyPink Skrevet 16. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2007 Det er akkurat sånn jeg mener. Når begynte det? Lurer litt på om jeg er en mnd. lengere på vei siden dette kommer så fort. Kanskje jeg skal ringe legen på mandag for å høre om de kan sjekke det. Har første kontroll-time først om 14 dager.
*Super*Mamman* Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 begynte kanskje for en mnd siden..
PrettyPink Skrevet 16. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2007 Tusen takk for nyttig info. Hadde jo vært greit å være 4 uker lengere på vei, da kan jeg jo fortelle det til folk snart. Er så lenger å vente til jul. Synes også jeg har begynt å få litt mage alt, og det er jo tidlig hvis jeg ikke er lengere enn 6 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå