Gå til innhold

Leggetid 2-2,5 mnd....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legger dere snusket om kveldene? ca 2 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mellom 19.00 og 20.00 sover som regel da til rundt 5. noen ganger vil han ha mat allerede igjen i 12 tida

Skrevet

heldige dere da som klarer å få de til å sove så tidlig...vår jente som blir 3 mnd om et par dager sovner som regel ikke før oss.. midnatt kanskje.. tidligste hun har sovet for natten er 22.45... som regel sover hun da til ca 7, får bare tutt (smokk) midt på natten..men det har forandret seg litt i det siste..ammet igjen midt på natten i natt som var..og det var første gang på flere uker at hun fikk mat midt på natten..men ihvertfall.. har prøvd å ta kveldsstellet tidlig, synge masse godnattsanger og ammet og alt for å få henne til å sovne tidligere.. hun sovnet litt før ni en kveld, men våknet etter 20 min...

så ja, her er det sene kvelder!

skal sies at vi for tiden bor i kjelleren hos svigers så vi har soverom og stue i ett.. ikke så lett å ha det helt mørkt da .. så det blir vel lettere når vi får flyttet inn i leiligheten (pusser opp..og det tar sin tid!) .. men likevel, tar gjerne imot tips!

Skrevet

gir dere mm eller mme? Min snuppe legger seg rundt 21-22 og er 2 mnd. våkner for mat rundt .01.30-02.00 for pupp, ca. 05-06, og ca. 08..

Håper hun begynner å sove litt lengre intervaller etter hvert!

Hvordan får dere dem i seng rund 19.00- 20.00?

Skrevet

datteren min får mm, en gang innimellom får hun mme..hvis hun er ekstra sulten og jeg for trøtt til å sitte i timesvis med henne på puppen! Varierer altså litt..men det vanligste er kun pupp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...