Gå til innhold

Hva slags p- piller går dere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg på på Yasmin, men vet ikke helt om jeg tør det mer etter at så mange får blodpropp. Men hva slags p- piller går dere på, og merket noen bivirkninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker microgynom. ikke merket noe bivirkninger:)

Skrevet

cerazette,ingen bivirkninger..

Skrevet

Går på cerazette, men nå skal jeg slutte på p-piller...herregud blir jo redd vøtt...tar heller å setter inn en spiral eller noe...

Skrevet

yasmin og har ikke tenkt å slutte.

Skrevet

microgynon - gått på de i maange år, ingen bivirkninger :)

Skrevet

Leste nå at sjansen for å få blodpropp når man går på p- piller er 2- 4 av 10 000. Det er ikke så mye da, trodde tallet var mye høyere jeg. Da skal jeg nok tørre å fortsette på Yasmin. Er jo fornøyd ellers med de;)

Skrevet

så lenge man ikke røyker er vel sjansen ganse minimal ja.

Skrevet

Røyker ikke jeg. Fikk for meg at "alle" fikk blodpropp av Yasmin jeg før jeg leste en artikkel om det nå. Forresten, farget du håret helt svart Tinkerbelle?

Skrevet

Microgynon, billig og bra ;-)

Skrevet

lizzy..

nej. :( kjæresten satt seg litt på bakbeina her. *snufs* han synes ikke jeg skulle samt at "alle" sa at det ikke var bare bare å vaske det ut igjen og få tilbake den mørke brune fargen.

Skrevet

Oki, det var synd. Er du litt inn i 50 talls look?

Skrevet

Har brukt Microgynon i mange år, og har ingen bivirkninger.

Skrevet

Jeg har gitt opp p-piller. Men har gått på: trionetta, microgynon, diane, synfase, yasmin, cerazette + diverse andre hormonbaserte prevensjonspreparat. Bivirkninger av alt, som oftest blør jeg hele tida.

Skrevet

Microgynon her også, og null bivirkninger til tross for at jeg røyket. (slutta for 1,5 år siden)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...