Gå til innhold

Noen som fikk strekkmerker...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

under svangerskapet selv om de smurte med olje eller krem som skal forhindre dette?? Evt. hva smurte du med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!

Mora mi og søstra mi fikk ikke et eneste ett, jeg fikk magen full!

Smørte hver dag med den fra bodyshop +e-vitaminolje. :(

Håper du slipper !

Skrevet

Jeg fikk ingen. Smurte med olje de dagene jeg husket det. Tror det har mye med arv og gener å gjøre om man får det eller ikke.

Skrevet

Jeg fikk selv om jeg spørte med med olje fra Wendela (??) Men revnet hvertfall ikke da (smurte meg der nede også).

Skrevet

Det er underhuden din som sprekker, og det begrenser seg hvor langt ned en krem du smører på magen trekker...

Drikk masse vann. Ellers gjør også evitamin huden smidigere.

Men jeg tro at er man genetisk betinget får man strekkmerker uanset..

Skrevet

Har ikke fått, etter to svangerskap - heldigvis! Tror oxo det er genetisk. Men smurte meg med spenol, faktisk.

Skrevet

Jeg smurte med den fra weleda og fikk ingen i forge svangerskap, har brukt den nå også og har ikke fått noen..enda vertfall,har 1 mnd jen!

Smurte "down under" og,men rivnet der gitt =S

Jeg tror det har mest med hudtype å gjør om man sprekker eller ikke,men smører alikenvell..da kan jeg ikke angre på at jeg ikke gjor det vertfall om jeg sprekker ;)

Skrevet

Fikk litt på puppene, men ingenting på magen heldigvis :) de på puppene synes ikke lenger heller så det gjorde ikke så mye at jeg fikk de..

Skrevet

Ja... jeg fikk under fødselen, skikkelig kjipt. Sto faktisk og så meg i speilet før jeg dro på sykehuset og tenkte at heldigvis har jeg ikke fått noe særlig strekkmerker (hadde bare noen få på hofta) Fikk sjokk da jeg så meg i speilet på barsel- hadde fått masse på magen:(

Skrevet

Jeg også..2 svangerskap..ingen strekkmerke og smurte med spenol..Men trur det har veldig mye å si hvor elastisk huda til hver enkelt er..

Skrevet

Under fødselen??går det and altså?

Merkelig...

Skrevet

Ja, det var nedtur... man ser jo ganske herpa ut på barsel uansett, var ikke noe særlig å se at nedre del av magen plutselig var sprukket:( Men de har bedret seg masse allerede da (seks mnd) viser ikke så godt lenger, satser på at de vil falme helt.

Skrevet

kansje det er sånne "slanke merker" du har fått da??

jeg har litt av det på rompa nå jeg ikke er gravid,men nå som jeg er gravid og har fått litt større rompe så er de ikke der =)

Skrevet

fikk kun noen få på låra.... synes nesten ikke =)

smurte meg ikke med noe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...