Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Uff...hater å være det. Jeg har ikke tid til det nå, når det er så mye som skjer nå. Eksamen, flytting...osv. Dessuten er dette " no chance in hell", så ingen vits i å gå og håpe på at noe skal skje. Hrmf....skikkelig bad timing å falle for noen nå.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Halloooooo?? Er det ingen som hører? Jeg er så ulykkelig forelska!!!
Gjest Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 ingen hører, men vi ser;) Det er ikke mye å gjøre med det annet enn å ta tiden til hjelp og prøve tenke på andre ting siden du sier det ikke finnes en sjans for at det kan bli uansett.. det blir bedre etterhvert:)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Den siste var egentlig bare for å tulle Du vet...når du prøver å fortelle noe og ingen hører, så roper du ut....
Gjest Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Hehe skjønte det, måtte bare erte litt;) Nettop vært ulykkelig forelska selv så vet hvor kjipt det er, heldigvis blir det bedre bare man får litt tid på seg:)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Skjønner på en måte hvordan du har det. Selv sitter jeg og lurer på om jeg er forelska, eller bare forelska i forelskelsen... Har truffet igjen en gammel flamme som jeg i grunn aldri har klart å glemme. Føler meg som en 16 åring, men er kjempeforvirra over hva jeg egentlig føler... Tenker kun på han, savner han... Men siden jeg ikke har sett han (snakker på nettet siden han for tiden er på jobbreise), kan jeg ikke skjønne at jeg er forelska. Ikke lett å "bare glemme" en person som spinner rundt i hodet hele tiden. Men hvorfor er et forhold til han umulig da, anonym? Er han opptatt eller?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Han er på en måte læreren min. Han er ikke gammel gris eller noe. han er fremdeles veldig ung, er ikke helt ferdig med studiet ennå (eller ble nettopp ferdig). Han er dritkjekk. falt for han nesten første gangen jeg så han. Han har honningblondt hår, knall blåe øyner og har skikkelig avslappa stil. Jeg pleier som oftes å sitte helt foran i klasse, og vi har kjempe mye øyekontakt. Derfor har jeg oppdaget at han har de nydeligste øyene. Han er nok uoppnåelig for meg, er fordi han ser ut som den typen som liker glamorøse damer. Og jeg er ikke akkurat det. Bruker ikke sminke, kle meg i klær som jeg syns er behagelig. Er ikke inn i sånn mote lenge. Så derfor.... *snufs* han er så fin!! HI he he he....uff...
Gjest Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 You got to got to got to try a little tenderness:P hehe neida men altså du taper jo ikke noe på å prøve, for alt du vet kan det hende han synes at ei jente som ikke bor i ett malerskrin er herlig forfriskende og ekte;) Om han ikke er lærern din lenger (for det er vel ikke helt lov den kombinasjonen?) så go for it, alt som skjer om det ikke fungerer er ett nei, og om det funker så tenk så utrolig deilig da:D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå