Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 var på HS i dag, med lille knøttet. Var en sm tok opp at hun hadde hørt dette, og fikk beskjed at dette bare var tull. Så ikke noe å bekymre seg for, gi til de er mett, ike bekymre over mengde etc.
Turid Laila Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 TJA!!! Helsestasjonen vi sogner til sier at man IKKE skal gå over en liter i døgnet fordi nyrene ikke klarer det. Så velger heller å være på den sikre siden jeg!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Å min hs sier at det er skadlig for nyrene dems... HS har ikke alle svarene skjønner du
"husmor"med lille Nora Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 eg våger ikke å ta den risikoen.. her skal det ikke bli over 1 l i døgnet. eg har ikke spørt hs om dette selv, men eg stoler ikke på hs her..
Mamma til to tette Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 I tillegg så anbefales det jo å starte med grøt for mme barn fra 4 mnds alder så da er jo dette problemet egentlig løst. Hs hadde ikke peiling på dette men de har generelt null peiling på mme, noe som jeg synes er ganske skremmende egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå