Lillemann blir storebror! Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 No sliter eg altså... e 14+3 dager no å allerede fått to tre små ( e kun ca 2 cm enno) strekkmerker rundt navelen... å d som kjipt e jo at magen e ikke vokst noe særli enno... eg blir bare helt redd eg... kommer til å ende opp med en hel haug me strekkmerker siden de e begynt å komme allerede... å no e d nesten sånn at eg ser nye antydninger til strekkmerker hver dag... erk... ka gjør dokker?...noen andre som har fått d enno egentli?? kossn ska eg holde ut dette... d e bare så utroli kjedeli... å eg e egentli ikke så veldig forfengelig altså... men no merker eg at eg ikke har tenkt så mye på disse sidene med d å få barn når vi planlagte å bli gravid... jaja... noen oppmuntrende ord fra noen som har født før eller noe sånn???....
Gjest Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Strekkmerkene er genetisk betinget og det er lite du kan gjøre. Men smør deg på magen om det gjør at du føler deg bedre. Det eneste jeg kan trøste med er at når babyen kommer, så spiller det ikke så stor rolle lenger :-) Prøv å slippe taket i denne bekymringen, den er virkelig ikke av betydning i forhold til alt annet man kan bekymre seg for i denne fasen. Strekkmerkene blir aldri borte, men blekner veldig, og er du forfengelig og holder kroppen din trent, synes jeg bare strekkmerker er fint. Litt som fregner kan være veldig pent på en vakker kvinne. Er du som resten av oss og nedprioriterer akkurat den biten i småbarnsperioden, så er du en av mange, og trenger ikke å få komplekser av den grunn! Barnet kommer til å synes du er vakrest i verden uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå