Gjest Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Skal kjøpe julegave til en liten jente i rosa alderen. Nylig angrepet 3 åring:) Skal selvsagt kjøpe noe rosa, men tenkte at det skulle vere litt praktisk også. Hun reiser mye oslo-bergen. Er dette en dum ide?? http://www.lilletordivel.no/default.asp?page=64&product=816&p812_v=1 Vil ikke spørre moren siden hun digger overraskelser.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Personlig syntes jeg ikke den var noe pen og har ikke noe til overs for plast kofferter. Hadde satt mer pris på en av de søte koffertene dem har på H&M. Tror det er med Tingeling på, dem de har nå
Gjest Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Har tenkt tanken, men hun på HM sa at de ikke holder lenge ved flystransport. Hadde så lyst å kjøpe noe varer en del år av kvalitet. Men direkte pen var den ikke:)
flypapir Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Jeg tror absolutt den ville fallt i smak her! Er jo supert at de kan sitte på den i tillegg!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Men man sjekker den jo liksom ikke inn. Så skulle nok tro at det holder da. Ellers så har jeg sett kofferter med disneyprinsessene på i noen av brio butikkene
~sjiraff~ Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Snuppa på 3 her hadde nok elsket en slik koffert. Den er rosa og kan sittes på? Fantastisk )
snurkle Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Tror du trygt kan kjøpe den, en treåring vil nok finne den fantastisk vakker. Og er hun som dilledolle jenter flest så vil den nok være poppis i flere år.
Gjest Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Hm....det står mellom den og en ullkåpe fra http://www.zummdesign.no/ En dame på bryggen i Bergen som syr klær til jenter, og en kan bestemme farge....ROOOOOOSA. De ligger rundt 500 lappen. Ikke dumt det heller:)
Gjest Skrevet 16. november 2007 #10 Skrevet 16. november 2007 Vil gjerne at de skal ha mulighet til å sjekke inn. Hun har sekk, og sjekker oftes inn baggen. Og så er foreldrene opptatt av økologi osv.
Gjest Skrevet 16. november 2007 #11 Skrevet 16. november 2007 he, he... det er så enkelt med gutter. Svaret er alltid lego. Denne jenta var en lego jente, men nå er det bare prinsesse. Og guttene mine må vere mannsesse og prins. Hun har gutta i sin hule hånd.
Mille** Skrevet 16. november 2007 #12 Skrevet 16. november 2007 Stod det ikke at man ikke kunne sjekke den inn, at det kun var håndbagasje, eller er jeg så syk at jeg har begynt å hallusinere. ;o) Syns den var kul da. )
Ducchini Skrevet 16. november 2007 #15 Skrevet 16. november 2007 øh, Blueberrypai, de Tingelingkoffertene er også av plast og mye simplere en denne da, hun snakker om at den skal reises med, ikke trilles rundt i stua og jeg vil ikke tro de Tingelingkoffertene tåler så mange runder med SAS eller Braathens.... Pluss at det er dårlig plass i den. Ja, vi har en selv.
ny vestfold Skrevet 16. november 2007 #17 Skrevet 16. november 2007 hva med en vanlig liten koffert for voksne feks rød,med rosa toalettmappe el rosa liten sekk..el rosa joggedress oppi...min jente på fire er helt rosa,og hun ønsket seg rosa koffert med mønster på..men hun fikk en rød koffert(kjøpt på obs,til 150 hadde kosta 300) og fikk rosa sekk og joggedress ved siden av og er veldig populært...jeg får ikke lov å låne kofferten hennes...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 16. november 2007 #19 Skrevet 16. november 2007 et jo at de er i plast;-P Hehe. Mente bare sånn hardplast jeg. Oki vet ikke åssen de er. Har en lignende fra Disneystore. Og den er veldig bra. Veldig god plass i den å. Trodde det var ca samme kvalitet på den dem har på H&M
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå