Gå til innhold

Er det noen som har ford focus stasjonsvogn......

Anbefalte innlegg

Skrevet

som har plass til bakover vendt bilsete??? Hva slags sete har dere og hvor har dere kjøpt det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter...

Skrevet

Brio Zento har jeg, men jeg måtte snu det da jeg følte at han "tippet" fremover med hodet, han satt ikke godt der. Tror det har noe med sete i bilen å gjøre.....eller? Mulig jeg ikke prøvde godt nok, eller kanskje det hadde vært andre seter som hadde passet bedre i den bilen.

Skrevet

Venninna mi har den bilen, og de har tvillinger. Så de har hatt to bakovervendte Acta Graco seter. Gikk helt fint.

Skrevet

Så rart... prøvde det i butikken fikk det så vidt inn når vi tok setet foran helt frem... men da går det jo ikke an å sitte der...

Skrevet

Besteforeldrene her har den bilen, og vi får fint plass til snuppa`s hts izi kid(kun bakovervendt) setet plassert i midsposisjonen der :-) I de andre posisjonene også igrunnen.

Skrevet

Vil gjerne ha et vi kan snu den andre veien og...

Skrevet

Izi kombi er samme setet(nesten) og kan brukes begge veier. Helt likt i str osv.

Skrevet

hvor får jeg kjøpt det setet da???

Skrevet

Vi har maxi cosi som er plassert bak sjåføren og funker fint det

Skrevet

har hatt 2003 modell for noen år siden. vil tro de fleste seter skull gå.

har nå en chrysler. der har jeg det problemet du sier her. men da er det fra før veldig trangt i baksetet. vi må snart snu det. begynner å bli trangt for bena. synd for han er bare 20 mnd.

Skrevet

Finnes det i bakovervendt da??? Må ha fra 9-18 kg...

Skrevet

Babyshop, rudo, gerd t marthinsen, mekonomen og diverse bilforhandlere :-)

http://hts.no/norsk/default.htm

Gå inn på forhandlere og velg hvr i landet du bor :-)

Skrevet

Prøvde 2 typer i butikken og ingen passet... Trodde vi hadde stor bil jeg da, men det hadde vi ikke... Vil så gjerne ha bakover vendt....

Skrevet

takk for hjelpen...

Skrevet

Ville nok byttet bil til Mondeo om dere har mulighet til det, mye bedre plass og ikke minst større bagasjerom! naboen min har fokus, de angret på at de kjøpte den så nå er den til salgs så de kan få kjøpt seg en mondeo og få bedre plass til bilseter osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...