Gå til innhold

8+3, men så var det slutt. Kommer tilbake til dere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg tilbake igjen her.

Har vært på UL i dag. Fikk vite at slik skal det ikke se ut når man er gravid...Har små-blødd i flere dager, men ikke noe kraftig enda. Gyn. mente det var starten på en SA. Går derfor å venter på en kraftig blødning. Håper den kommer snart så jeg kan få startet på nytt...

Samtidig er jeg litt nervøs for at jeg plutselig skal få veldig vondt. Foreløpig er jeg i ganske bra form - håper det varer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist... Ta godt vare på deg selv i tiden fremover....

Skrevet

Huff, så trist å høre!

Synes det er så mange som har kommet tilbake de siste dagene....

Håper alt går raskt unna, slik at dere, hvis dere vil, kan prøve på nytt så fort som mulig.

Skrevet

uff så trist å høre. sender en god trøste klem din vei.

Skrevet

Det var ikke bra :( håper neste spire kommer snart og at den klorer seg fast!!! *Trøsteklem*

Skrevet

Sender deg en varm klem i denne vanskelige tiden.

Skrevet

Uff- stakkars deg:( Det er så kipt å oppleve SA/MA, man er så glad og spent, men plutselig må man omstille seg helt. Synes dette er skikkelig urettferdig og fælt. Ta hensyn til deg selv disse dagene og fremover. Skjønner at du vil komme igang igjen, håper dette går fort og at du ikke får smerter.

Trøsteklem

Skrevet

uffda :(. Var akkurat slik hos meg også, men fikk aldri noen kraftig blødning, bare en liten økning fra blodig utflod,... og så var jeg på UL igjen og da var alt borte. Hadde aldri noe ubehag. Har hatt en MA før også, og da var det heller ikkeno ubehag. Men jeg fikk en nydelig gutt ifjor da, mellom abortene, så jeg prøver bare på ny! :))

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for alle tilbakemeldinger. Jeg synes egentlig det går ganske greit. Blødningene som kommer er omtrent som vanlig mens, og jeg har kun litt mensmurringer. Jeg har klart å legge dette bak meg, og ser nå frem til å kunne starte på ny runde. Håper det går raskt...

Det er i hverfall hyggelig å få så mye tilbakemeldinger når det går galt. Det er dere veldig flinke til her inne på BIM. Så takk igjen.

Og fortsett å svar på alle innlegg - om det så er kun med noen få ord. Det gjør godt å vite at noen bryr seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...