Gå til innhold

LurtRund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg din tillatelse til å ta for meg denne surglufsa vennen?

Skrevet

Tusen takk vennen:.-) du er snill en gang i blant også:-)

Skrevet

Thats me- WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE*

Skrevet

Ja.hehe. Jeg er også blitt lurt,men jeg er blitt lurt rund.Hadde ikke gubben brukt jalla kondomer, så hadde jeg ikke vært rund.Møkkafyr som skal spare en krone der han kan.

Skrevet

Nå skjønner jeg ikke no. Hevneren? Hvor står det?Jeg har ikke skrevet det ihvertfall.

Skrevet

Du kan ta for deg hva du vil du yppert, men du har tapt mot meg før.Så bring it on du.

Skrevet

Jeg tapt??? jeg taper ALDRI tjukka.... det at du besudler nicket til RundLurt forteller bare at du er ei fantasiløs sursklie som mangler egne meninger og eget nick:-)

Skrevet

Du e no bættere guting ætter min smak ja Yppert=0)

Skrevet

Ikke nå..?? Jeg skjønner helt ærlig ikke hva du snakker om.Jeg har bare vært inne å sett hva du mente, men gjorde ikke noe som helst.Skjønner ikke bæret nå.

Skrevet

Det at du må ty til slike dårlige hjelpeverb som det der for å beskrive meg gjør bare at jeg får en deilig følelse av å ha vunnet allerede.

Skrevet

hjelpeverb du liksom!! konklusjonene er ganske klar!!! når du er så dum at du til og med har gummisex og blir gravid, så bør du pinadø ikke kalle deg for en vinner:-) For det første så må det være totalt meningsløst å ha sex med slike som deg når du krever regnfrakk og billig arbeidsutstyr... dessuten så har du dårlig smak samt dårlig valg av lekk-kuk til mann... både han og du burde skjemmes... Forslag til nytt nick: "offer for lekk pikk":-)

Skrevet

hahahaha. Å du burde hete LettLurt.

Du tror vel at Se&Hør et ett oppslagsverk med beinharde fakta.

Du må ikke tro på alt du hører vettu.

Skrevet

Saken e jo dein at d e æ som egntli har rettighetan på d nicet, så fræmt du itj slønge inn nå småbokstava_____________________ thats just the way it is! So piss of som fattern sei=0)

Skrevet

RundPult passer deg ganske bra også:-)

Skrevet

Tror ikke du kommer så langt med den. At jeg har blitt lurt rund har jo ikke noe med deg å gjøre. Det er ikke så vanskelig å se forskjell på ditt og mitt nick.So piss off your self.

Skrevet

Au!!! Den svei Yppert. Dette kan du. Fornærme folk altså. *ruller litt med øynene*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...