Gå til innhold

Bare så lyst til å dele noe koselig med noen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg på barnas hus og kjøpe meg brun simo kombi vogn, gleder meg villt. Skal også kjøpe maxi cosy babystol til bil. Spare 1000,00 på å kjøpe vogn og stol nå, selv om knotten ikke kommer før 2 april, men skulle det utenkelige skje så får vi levere inn og pengene tilbake, fint slik da. Skal også se om vi finner seng, da han på 5 år gnagde opp den han hadde. :)

Elsker å shope til babyen,selv om det ikke har blitt så mye enda, gleder meg til å få vite kjønnet, kan gå litt mer amokk da, he he. Ville bare dele dettte med andre vordende mammaer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da! Bare bra å få fort unna ting, på slutten er man ikke så frista til å vagge inn og ut av alle butikker. Jeg gleder meg også til å få vite kjønn, mye gøyere å kjøpe klær da :)

Kos deg!

Skrevet

ååå din helldigris:D jeg å vill!!:)

jeg vet kjønne på barnet,men jeg tenkte jeg skulle vente til januar salget. men for øyeblikket virker d som en evighet til:/ men d er litt greit å kjøpe litt nå å litt da, da sleppe man at d blir så dyrt på en gang.

å så holdedr vi på å pusse opp hus,å jeg er ikke sikker på om vi blir ferdig til nurket kommer,å da har jeg ikke plass til stelle bord å sanne ting, så jeg venter til d er litt nermere å ser åssen d ser ut med huset:)

Skrevet

Det som jeg synes var så koselig med innlegget ditt var at du kaller den lille for "knotten":-) Jeg har en datter på 22 mnd og da hun ble født bare MÅTTE jeg kalle henne for "knotten" - hun bare VAR en liten knott inni teppet der hun lå hehe:-) Dette kjælenavnet synes jeg er så koselig, og hun blir jammen meg kalt dette den dag i dag - av oss og besteforeldre etc

Baby nr to, som kommer i april, får sikkert et tilsvarende kjælenavn hehe

Skrevet

Ja,det er såååå gøy og handle til bebisen,=)

har vert og kjøpt quinny speedi idag,svart grå bag,turkis sportsvogn del ,og turkis bilstol(maxi cosi)...samt stelleveske,vognpose og noen tepper=) er bare såååååå gøy! gleder meg så utrolig masse til lille gollisen kjem....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...