Gå til innhold

Dere rundt uke 24-25

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mye liv i magene deres? Hos meg varierer det endel, men av og til kjennes det ut som om babyen kommer ut gjennom magen min. I dag har den vært veldig aktiv og merket at den snudde seg der inne. Når den er veldig aktiv ser jeg at det bulker seg ut i magen der den holder på å romstere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 25 og har det ganske likedan. Noen dager er den veldig aktiv og har kun korte perioder med ro, mens andre dager må jeg "dytte" litt i magen for å kjenne liv. Så faktisk igår for første gang at magen beveget seg da den hadde en liten karateoppvisning inni magen. :-) Helt fantastisk!!!!!! :-)

Skrevet

Hos meg variere det kraftig.

HAn kan være så utrolig aktiv til tider, merker at han snur seg inni mellom og kaver fælt med det.

Andre dager lurer jeg faktisk på om noe er galt siden jeg ikke kjenner noe, men på kvelden beveger han seg alltid en del, så da roer jeg meg igjen.

Tror det er slik med de fleste, de små inni der blir nok slitne av all romsteringen.

Skrevet

er i uke 24 her og kjenner gutten min hver dag , noen dager med mye liv andre dager nesten helt stille , men sånn er nå de barna da :)

Skrevet

Hei

Vi har samme termindato vi to:-)

Er en livlig liten rakker som har tatt plass i min mage også. Herlig. Turner og styrer på dagen lang, nesten hvertfall, er jo noen rolige perioder med soving også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...