Athene75 Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 er det mye liv i magene deres? Hos meg varierer det endel, men av og til kjennes det ut som om babyen kommer ut gjennom magen min. I dag har den vært veldig aktiv og merket at den snudde seg der inne. Når den er veldig aktiv ser jeg at det bulker seg ut i magen der den holder på å romstere.
Ninemi Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Jeg er i uke 25 og har det ganske likedan. Noen dager er den veldig aktiv og har kun korte perioder med ro, mens andre dager må jeg "dytte" litt i magen for å kjenne liv. Så faktisk igår for første gang at magen beveget seg da den hadde en liten karateoppvisning inni magen. :-) Helt fantastisk!!!!!! :-)
Leirha Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Hos meg variere det kraftig. HAn kan være så utrolig aktiv til tider, merker at han snur seg inni mellom og kaver fælt med det. Andre dager lurer jeg faktisk på om noe er galt siden jeg ikke kjenner noe, men på kvelden beveger han seg alltid en del, så da roer jeg meg igjen. Tror det er slik med de fleste, de små inni der blir nok slitne av all romsteringen.
Anette med nr 3 i magen Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 er i uke 24 her og kjenner gutten min hver dag , noen dager med mye liv andre dager nesten helt stille , men sånn er nå de barna da
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Hei Vi har samme termindato vi to:-) Er en livlig liten rakker som har tatt plass i min mage også. Herlig. Turner og styrer på dagen lang, nesten hvertfall, er jo noen rolige perioder med soving også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå