Gå til innhold

Pappa ble innlagt med blodpropp i hjernen i går.


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Jeg fikk hjerte i halsen da han ringete (heldigvis at han ringte selv). Alt var bra med han og han hadde selv oppdaget det og tatt kontakt med lege og dratt til sykhuset selv.

 

Men satt en støkk i meg. Er bare litt over et år siden svigermor døde av hjerteinnfarkt, og selv det ikke kan sammenlignes var det en ekkel påminnelse om at livet er skjørt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, han har det helt fint nå. Er på sykhuset for overvåking og noen flere tester, men er helt frisk igjen.

 

50 mil er veldig langt når sånt skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gode med dette er at han slipper nattevaktene på jobben nå! Han har kjempet for at arbeidsgiver skal legge tilrette for de som drar på åra på jobben, og deribland redusere eller ikke ha nattevakter fordi de er en stor påkjenning...Han har ikke kommet noen vei med det, men nå skjønte endelig jobben det....

 

Skal sies at sist uke hadde en anne kollega som var ca like gammel hjerteinfarkt også....En tankevekker for ledelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Han er helt bra igjen ja, eller faktisk bedre enn han var før. For nå er blodtrykk og kolesterolet regulert med medisiner og dermed er sjansen for ny propp like stor som for deg og meg! :-)

 

Han er i veldig godt humør, og synes det er fantastisk å tenke på at han ikke trenger å grue seg så mye til nattevaktene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det går bra med ham og at det på en måte kom noe godt ut av det. Men ledelsen burde ha fortstått det før da...

 

Ja, det er ikke noe gøy å være langt unna når sånt skjer

Pappa fikk angina for noen få år siden, da var søstra mi i Irland, ikke noe gøy å ringe å fortelle henne det når hun var så langt unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...