Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 HURRA for meg :-) Er nyutdannet sykepleier og har søkt på endel jobber som kunne passe i forhold til livssituasjonen vår. Var på 1 intervju i dag og jammen fikk jeg jobben :-) 100% fast sykepleiestilling. HIPP HIPP HURRA :-) Glemte å spørre om lønna da, men jaja. Det er fast jobb like i nærheten av der jeg bor og har bhg :-) Så deilig å være ferdig med den bekymringen :-) NÅ er det helg:-) (bare så synd jeg er alene med snuppa i dag, hehe) GOD HELG alle sammen :-)
Mille** Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Gratulerer så mye og lykke til i ny jobb! )
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 Takk :-) Var overrasket igrunnen da de sa jeg fikk jobben. De hadde hatt flere på intervju og hun som var før meg var godt voksen(så henne da hun gikk fra intervjuet) så da tenkte jeg igrunnen at jeg hadde "tapt" siden jeg er bare 25 og nyutdannet. Men det gikk jo bra alikevel :-)
Mille** Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Kan jo hende hun også var nyutdannet, selv om hun var voksen. Uansett er det jo gøy å være den som trekker det lengste strået. ) Hvilken jobb er det da, sykehjem, sykehus, legekontor? Hilsen nysgjerrig sykepleier ;o)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 16. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2007 Jo, da hun kan jo være nyutdannet hun også det er sant. Og ja, det er absolutt gøy å være den som trakk det lengste stået! Dette er et bo & servicesenter, ganske nytt sted( max 5 år gammelt) med mye liv i form av aktiviteter, svømming osv. Er i utgangspunktet kun avlastnings og kortidsplasser med pga pågang i kommunen er det nå også mange langtids. Men det skal tilbakeføres til kort/avlastnings plasser igjen. IA er det der, og virker som det er mye sosialt. Lavt sykefravær også. Er kun dag/kveld og arbeid hver 4 helg(det er deilig det) Håper det blir bra :-) Sykehus er ikke aktuelt for meg fordi livet mitt tilsier at jeg ikke kan jobbe 3 delt turnus osv siden mannen min pendler og jeg dermed er alene med datteren vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå