Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 HURRA for meg :-) Er nyutdannet sykepleier og har søkt på endel jobber som kunne passe i forhold til livssituasjonen vår. Var på 1 intervju i dag og jammen fikk jeg jobben :-) 100% fast sykepleiestilling. HIPP HIPP HURRA :-) Glemte å spørre om lønna da, men jaja. Det er fast jobb like i nærheten av der jeg bor og har bhg :-) Så deilig å være ferdig med den bekymringen :-) NÅ er det helg:-) (bare så synd jeg er alene med snuppa i dag, hehe) GOD HELG alle sammen :-)
Mille** Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Gratulerer så mye og lykke til i ny jobb! )
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 Takk :-) Var overrasket igrunnen da de sa jeg fikk jobben. De hadde hatt flere på intervju og hun som var før meg var godt voksen(så henne da hun gikk fra intervjuet) så da tenkte jeg igrunnen at jeg hadde "tapt" siden jeg er bare 25 og nyutdannet. Men det gikk jo bra alikevel :-)
Mille** Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Kan jo hende hun også var nyutdannet, selv om hun var voksen. Uansett er det jo gøy å være den som trekker det lengste strået. ) Hvilken jobb er det da, sykehjem, sykehus, legekontor? Hilsen nysgjerrig sykepleier ;o)