Gå til innhold

Hvilken klesbutikker har fine juleklær for gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke hatt så mye tid til shopping, men skal nok begynne så snart jeg er ferdig med eksamene. Har noen butikker fått inn noe fine juleklær til gutter på ca. 3 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har handlet mye fintøy inn på Linus og lotta.(nettbutikk)

Skrevet

Vi kjøpte dress til gutten vår på exit. Var grå vest og bukse med striper også hvit skjorte . Kjempefin.

Skrevet

spørs hva du vil ha.........var ute å kikket til min på 20 mnd i går. fant lite.

exit har en fin dress til gutt med vest og det hele........... miniature (eller hva det heter) gikk for knickers i cordfløyel i år. søtt, men jeg forbandt ikke det med jul............

Skrevet

Så at benetton hadde fått inn masse nydelig nå :) Kommer jo litt ann på hvor du bor da?

Skrevet

Det er det....klær til gutter er det standard. Gutter har riktignok masse søte finklær, men det er ikke noe julete som jenteklær...om dere skjønner hva jeg mener?

Skrevet

Bor ca. 30 min. fra oslo sentrum, så vi bor ikke så langt unna. Har bare ikke fått gått så mye i butikker ennå.

Skrevet

Fikk helt sjokk da jeg så penklærne på H&M ihvertfall.. Det var dødningshoder til og med på slipsene! Både 3 og 6 åringen min synes nok det er kult, men til jul da...

Skrevet

Mine favoritter i oslo er : jacadi, zara, martine barneklær, benetton (såklart) og obaibi :) synes og at mini me har utrolig mye søtt,har du tenkt på matros drakt da? Eller så synes jeg det er helt nydelig med dressbukse, skjorte og strikket vest til små gutter.

Skrevet

beneton på strømmen hadde ikke noe!

Skrevet

Ikke? de hadde fått inn masse fint på den rene barnebutikken i grensen hvertfall :)

Skrevet

Ja, vi kjøpte en matrosdrakt til han da han var litt over 1 år gammel. Søt da han var liten, men nå er han en liten mann vettu...he he. Nei, de to siste årene har han gått med finbukse, skjorte og strikkevest. Det er jo kjempe fin og ganske elegant, men har lyst til å finne på noe annet i år.

Få ta en tur i disse butikkene som dere har nevnt, og se om vi finner noe julete klær :)

Skrevet

den er så liten den på strømmen.

Skrevet

å ja...........zara har kommet til oslo. kanskje det blir en oslo tur på meg før jul da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...