Gå til innhold

Hva liker du best som pizzafyll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage pizza i kveld, og det blir en typisk toropizzafyll og kjøttdeig med ekstra løk og paprika.

Liker å ekperimentere litt, og det meste er godt på pizza, hva bruker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dolmio extra krydret pastasaus faktisk, med kjøttdeig, løk, hvitløk, ananas, masse peperoni og ost selvfølgelig :o) nam nam!!

Skrevet

ikke glem sjampinjong det er best!!

Skrevet

Pleier også å ha sopp på og mosarella og jalsberg på toppen.

Og jeg blander inn oregano og basilikum mår jeg steker kjøttdeigen

Skrevet

Biffstrimler, bacon, chilipølse (spekepølse ala pepperoni, bare sterkere), skinkebiter, chili, løk... Pleier å lage tosmå pizzaer med forskjellig fyll i stedet for en stor. Evt en stor med 50/50 topping

Jeg lager saus av en boks hermetiske tomater, et glass tomatpuré og masse krysser, moser dette i hurtigmixern. Har litt topping over sausen., så riflet ost, deretter masse topping. Nam nam=)

Skrevet

Når jeg skal lage pizza selv liker jeg best å ha det enkelt å greit, bare kjøttdeig, løk, hvitløk og pizzasaus. Svigers lager ganske god pizza med litt forskjellig også, men aner ikke hva de har på :)

Skrevet

Jeg vil helst ha pizzaen så enkel som mulig, jeg...

Så her bruker vi grovhakkete tomater og stekt kjøttdeig eller pølse på pizzaen, gjerne sammen med tomater og/eller ananas, og ost, da, selvfølgelig. Som krydder bruker jeg bare pepper.

Skrevet

Liker best italiensk pizza med tomatsaus, mozarella, parmasan og spekeskinke. Da må det vere tynn bunn.

Skrevet

Her er det taco pizza som er favoritten :-)

Tacokrydret kjøttdeig (et must at det er old el taco krydder)

Bønner

Løk

Mais

Rød paprika

Knust nacho chips på hele toppen

Ost

Og diverse krydder på toppen som hvitløk, pizzakrydder(ferdig blandet)

Alltid en slager her i huset :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...