Mammapudding Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Pumpet nettopp ut 50 ml for å prøve å gi henne litt velling, hadde nesten ingenting pulver i, men hun likte ikke smaken likevel. Må vel venne henne til smaken? Skal jeg helle ut vellingen eller tåler den å stå i kjøleskapet til i morgen?
Mrs. Bouquet Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Hvilken velling er det? Har kun fått tak i en velling jeg og det er en fra Nestle` som er fra 8 mnd. og skal blandes med vann, den skal brukes med en gang den er laget til.
Mammapudding Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 Er nestle maisgrøt fra 4 mnd, HS sa jeg kunne bruke det. Har ikke funnet noe som heter velling, bare grøt..Den skal blandes med mm eller mme, og så blander man inn pulver til ønsket tykkelse..jeg blandet i ca 1 ts, så det var helt flytende da. Kanskje jeg bare skal kaste det og heller pumpe ut mindre i morgen, er jo ikke noe vits å pumpe mer enn 10 ml tydeligvis siden hun ikke liker smaken enda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå