mummyshome Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Jeg er veldig glad i å gå tur. Har en gutt på 2 og venter baby i mai. Lurer veldig på hvordan jeg skal få gått mine daglige turer med en baby og en på nesten tre??? Spesiell vogn, kanskje?
Gjest mphs Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Søskenvogn eller søskensete på babyen sin vogn.
mummyshome Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 takk for svar Aldri hørt om søskenvogn, eller søskensete. Det er kanskje tingen!!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Det finnes tvillingvogner du kan bygge som søskenvogn, med en bag og en sportsvognsdel. Anbefaler absolutt One tree Hill sin, den er genialt og lett og god og trille. Ellers finnes varianter der barna sitter over hverandre.. Personlig syns jeg dette ser tragisk ut,.. men sikkert noen som foretrekker dette også.. TA deg en tur i barneutstyrsbutikken du så vil du nok bli overrasket over allev ariantene som finnes av dette om man først titter...
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Jeg har en datter på 19 mnd og venter en baby nå i desember. Vi har en rottweiler på 40 kg som jeg i tillegg skal klare å få med meg på tur når min mann er bort å reiser med jobben. Så det jeg har gjort er å kjøpe emmaljung sin tvillingvogn hvor jeg har sitte del til hun eldste og en bag til han minste. Grunnen til at jeg valgt dette merket var bare fordi den var på salg og jeg fikk den for 2500kr mindre enn hva den egentlig koster.hehe. Jeg har trillet vognen litt da datterens tidligere dagmamma lånte den litt. Er en god vogn å trille, lett og blir ganske flat når den legges sammen. Det er nok mange andre vogner som også er fin å bruke. Jeg hadde aldri klart å gå tur med enkel vogn i ene handa, et monster av en hund i den andre og en 2 åring som er over alt.hehe. Lykke til med valget ditt.
mummyshome Skrevet 21. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2007 Tusen takk for tips! Hunden vår er heller ikke av det minste slaget, og på tur må vi jo! Å gå med to-treåringen løs, tror jeg vil bli et forferdelig stress... Jeg skal ta meg en tur og se på utvalget i butikkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå