Gå til innhold

Jippi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen er over.

Kjæresten min har kjøpt seg verdens flotteste dress.

Nå blir det kos framover.

Flere som begynner prøvingen igjen etter mensen i disse dager?

Kommer ikke over hvor kjekk kjæresten min ble i den nye dressen sin, jeg. Råstilig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har tanta begynt, men det er vel bare å forberede seg på kos fra neste uke:) !!!

Hjelper litt ekstra at mannen vår gjør seg litt ekstra fin:)

Lykke til!

Skrevet

Tror faktisk jeg har el denne helgen, så her blir det også kos:) Vi har dusjet begge to, skiftet på sengen, og hatt på litt godlukt;) -så blir det kos resten av helgen=)=) hehe:p

Lykke til til oss begge (og alle andre!!)

Hvor gamle er dere?

Skrevet

Åh, det hørtes koselig og sexy ut!

Skal skifte på senga jeg også nå snart, men vi får overnattingsbesøk i helga, så jeg får gjøre det etter de har vært her.

Lykke til med kosing i helgen selv.

Jeg er 21, jeg. Hva med deg?

Skrevet

Litt "kjipt" med overnattingsbesøk i sånne sammenhenger... Men men:p -får prøve å være musestille;)

Jeg er 23, og samboeren min er 27. Vi er i 3pp nå, så har ikke holdt på så lenge... Men vil bli gravid NÅ!! Hehe:p

Skrevet

hei hei:)

mens slutta igår hos meg og:)

har el ca 26.nov. hva med dere?

hehe, kjenner igjen følelsen med dressen:) mannen min kjøpte ny på sensommeren til et bryllup. Utrolig sexy...Morsomt hva en dress/ flotte klær kan gjøre altså:)

Skrevet

Jeg tror jeg har el denne helgen=)=) -men litt usikker... Etter at jeg sluttet på pillen så har ikke mensen stabilisert seg helt, så helt sikker kan jeg ikke være på el. Men har hatt litt sånn mens-murringer og utflod, så satser på at det er denne helgen! Vi koser oss masse værtfall;) Hehe:p

Jeg digger "skitne" mannfolk i arbeidsklær, flaks for meg at mannen min er bil-mekaniker;)=)=)

Skrevet

Klar til ny dyst her også, er forberedt på alt-både bind og clear blue i skapet. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...