Meg og gutten min Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 er 23+5 i dag og ble målt til 22. jordmor sa dette var perfekt. men hva er det som liksom er riktig? alt innenfor det breie grønne feltet? og så er alt perfekt akkurat på den røde streken som går midt på det grønne feltet
*Super*Mamman* Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Er store variasjoner der. Selv har jeg ligget langt over det grønne feltet i begge mine svangerskap. Men ungene har ikke vært store, bare 3200 0g 3300 g.
inakvad Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Det viktigeste er at du følger din egen kurve, og kurven skal se ut ca som den røde streken. Grunnen til at det nødvendigvis ikke er en sammenheng mellom symfysemål og størrelse på babyen, er at det er veldig stor forskjell på om babyen ligger utenpå eller mer inni. Det er også litt forskjell på hvem som måler.
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Den røde streken er vel gjennomsnittet, og det grønne feltet "normalen"?? Vet ikke helt, men poenget er jo at du skal følge kurven sånn ca iallfall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå