Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Min lille snuppa på 3 uker vil ikke ha smukk men heller pupp 24 timer. Hun spiser nok ikke hele tiden men koser seg med den. Hun gråter en del når hun må bæsje og det er oftest på kvelden. Fikk tips av min svoger om å gi henne litt sukker vann og det har faktisk funket. Vi dypper smukk i sukkervann og det gjør at hun roer seg og tar smukk som hun kan ha i munn på over 30 min. Vi ser at hun slapper av og roer seg. Er det farlig at hun får noen dråper med sukkervann på smukk??? Er hun for liten for det??
Anquor Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 nei vi brukte sukker på smukken for å venne vesla til å bruke smukk... når vi var innlagt på barneavdelinga på åse så brukte de sukkervann på engangsspøryter heletiden.... og vesla har nok ikkje tatt skade av det nei.... er jo berre sterilt vann med sukker i
Loglady Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Før i tiden fikk alle sukkervann i dagene etter at de var født, til mor hadde fått igang melkebroduksjonen (dette var før man visste om råmelkens gode egenskaper, eller at barn tar av sine egne reserver helt i starten). De overlevde fint, så farlig er det ikke. Hvor bra det er, kan jeg ikke uttale meg om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå