Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Jeg springer på do ca hvert 20 min for å tisse! Har ikke noe infeksjon eller noe sånn, men lurer på om dere holder på slik dere også? Er det ikke tidlig? Trodde ikke man fikk så press på blæra før i det minste i tredje tri...?
Jubelbrus* Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Jeg har akkurat samme problemet! Er 25 uker på vei nå. Er et mareritt å gå i byen eller på handlesenteret. Plutselig må jeg på do - igjen!
Dancing Queen Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Da er vi to!! har aldri kjøpt dopapir så ofte som jeg gjør nå, bruker jo nesten en helt rull om dagen! forferdelig plagsomt, men er det så mye man kan gjøre da? har ikke noe infeksjon jeg heller.. er i uke 24, trodde det kom til å være sånn på slutt jeg også.. kommer jeg til å bruke en dorull om dagen helt til jeg har født??
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 16. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2007 Hehe, ja jenter det er helt utrolig! Vi har sånn wc-blokk i toalettet, og samboeren min var borte i to dager. Vi hadde akkurat skiftet sånn blokk når han dro, og når han kom tilbake holdt han på å flire seg ihjel. "Har du seriøst vært så mye på do at du har klart å bruke opp en sånn blokk!?" hehe...
Ninemi Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Hehe, kjenner meg så igjen. Er 25+2. Skikkelig slitsomt altså. Og verre blir det vel når ungen synker lengre ned i magen. :-/
72moddelen og tulla Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Jeg er 20+5, og tisser i ett, har tilogmed kjøpt meg TENA LADY, da jeg lekker litt. Trur knotten ligger å ruger på blæra mi, de tre andre svangerskapene var ikke lik dette. Ja ja ser også ut i fra dere at det ikke blir bedre(stønn).
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 16. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2007 Uffda, det hørtes ikke godt ut! Ja,ja, vi får bare være glad for at noe så godt skal komme ut av dette her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå