Yrha Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Hehe.. Spurte her for noen dager siden om hva som førte til at gutten min nektet å spise på dagene. Etter å ha vært til legen og fått konstatert frisk baby (jeg lurte på om det var ørebetennelse), så måtte jeg jo bare gå rundt og bysse ham. Og han sovnet som en stein!! Etterpå spiste han. Så nå har jeg oppdaget at han faktisk trenger 4-5 blunder i løpet av dagen, og han har ikke vært overtrøtt og har spist helt fint siden. Det sto ikke noe om sammenheng mellom trøtthet og brystvegring på ammehjelpen.no, men det er kanskje fordi at de fleste er såpass flinke mammaer at de VET når babyen sin er trøtt...? Jaja, lærte noe nytt jeg da
~hope~ i 7.himmel Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Slik er jenta mi også,hun tar ikke puppen når hun er for trøtt.Så i begynnelsen kunne det bli skikkelig kræsj av og til.siden hun var trøtt,så skreik hun,men fikk ikke sove,siden hun også var sulten,men ville ikke spise pga trøttheten plaget henne.rart skrevet,men du sjønner situasjon...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå