pops;) Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 ....... kanskje dere kan finne meg en ny jobb? Det hadde vært noe ;-)
Gjest otilie79 på nye eventyr:o) Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Jeg har brukt adecco, kjempefornøyd:o)
Lille Kolibri Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Har òg brukt adecco og er ikkje så fornøgd. Ein må i alle fall passe godt på sjølv at ein får lønn og rettigheter som ein har rett på. Men sjølvsagt, det er jo ein jobb, og når ein ikkje har noko anna er det heilt greit.
pops;) Skrevet 16. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2007 Dette innlegget var egentlig skrevet som ironi;-) MEN takk for svar!! Synes bare det er så mange her som er flinke til å finne ting og tang til andre inne...ja det hadde vært noe om dere kunne ha funnet meg en jobb også i samme slengen (noe jeg vet dere ikke kan..) Jeg har veldig lyst på ny jobb på ny plass, men det er lettere sagt enn gjort.... isåfall når man ikke bor på plassen der en søker. Ha en fortsatt fin kveld damer !!
Cat.68 Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Jg trur faktisk du vil finne en jobb innen sjøfarten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå