Gå til innhold

Er det noen vits med pysjamas?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutten her sover i body og strømpebukse og vi synest det funker veldig greit...

Men er det noen praktisk funksjon i pysjamaser som vi ikke har fått med oss?? Blir jo bare ekstra mye klesvask...

Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sover bare i body og slik "sovepose".

Så lenge som babyene er små kan man jo ha på dem hva man vil, men når babyen blir større og hvis de har problemer med å legge seg kan det være bedre å skifte til nattøy for å markere at "nå er det kvelden og du skal legge deg snart".

Skrevet

ja jeg tenker også at lillegutt skal skjønne at når han får på pysj, så er det natta.

og det blir vel detsamme om man vasker pysj eller om man vasker strømpebukse og body? blir jo like mye vask det...

Skrevet

men bodyen og strømpasen bruker han jo kanskje om dagen også...

Skrevet

Vi har i grunnen alltid brukt pysj. Blir jo liksom mest for å markere at nå er dagen over og vi skal sove til i morgen;) Hehe... Han sover ikke hele natta, det gjør han ikke, men er ikke så veldig langt unna... Hva man velger å bruke til nattøy er jo opp til hver enkelt...:)

Skrevet

Gutten min begynte ikke med pysj før han var rundt 3 mnd.. Jeg syns ikke det var noe vits så lenge det ble så ofte klesskrif i forhold til søling av mat og lekkasje fra bleier osv....

Men begynte med det for vi fikk så mange pysjamaser av familien:)

Du trenger jo ikke bruke det hvis du ikke vil, men jeg forestiller meg at det ermer behagelig å sove i enn body og kanskje en trang strømpebukse.. Blir litt mere luftig hvertfall:)

Skrevet

Ser for meg at det er godt å ha noe løsere mot huden når man skal sove. Pysjamaser er ofte i et mykere stoff. Jeg hadde ikke villet sove i en tettsittende strømpebukse.

Skrevet

Her varierer det veldig...

Pyjamas noen netter, body og strømpebukse av og til.. ikke slike tette strømpebukser som hun bruker til kjole, men noen myke som de har på cubus!

Hun sover like godt uansett hva hun har på.. :-))

Skrevet

Jeg bruker pysj for å markere at det er natt, men mest fordi det ser så behagelig ut. Ledig og luftig, ingen strikk rundt magen osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...