Gå til innhold

Hva er det med sånne folk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som løper for å rekke toget, og som løper fordbi deg for å rekke heisen men som liksom ikke kan gå ned 10 lusne trappetrinn?

Eller folk som gladelig venter 20 min på heisen fordi de er for late til å gå 3 meter bort til rulletrappen?

Jeg blir mer og mer forbannet for hver gang jeg opplever det, friske mennesker som er for late til å gå i trapper eller finne en rulletrapp.

Jada, jeg vet godt at folk kan se friske ut men likevel ha problemer, men da klarer de pokker ikke løpe for å rekke toget heller, eller løpe å dytte seg forbi deg for å komme først til heisen. Og har man gangvansker så er det fortsatt ikke vanskelig å ta rulletrapp...

I dag var det 2 unge gutter som fikk smake på min frustrasjon, og jeg har ikke litt dårlig samvittighet engang haha *ond latter* meiet barnevogna inn i leggene på den ene dusten og han fortjente det! Jeg skulle av toget og folk brøytet seg fordi oss som sto der med barnevogn, og før vi hadde fått kommet av begynte folk å strømme inn dørene også. To gutter stoppet RETT utenfor døren, snudde seg å så dumt på oss som slet for å komme oss ut og snudde seg tilbake uten et spørsmål om vi trengte hjelp. Da løftet jeg barnevogna mi ned og dyttet den deilig hardt inn i han *deilig* for å få plass til å hjelpe den andre damen ut av toget med vognen, så bare pass dere! Her kommer barnevogn trollet.............!'

Sånn, fått ut litt frustrasjon i dag også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nesten ikke se for meg hvordan jeg kommer til å bli med vogn xD

Men jeg er enig i det du skriver. Noen ganger skjønner jeg ikke hva som skjer med folk. Sant at noen kanskje har problemer vi ikke kan se utad, men allikevel. Til det med de guttene: Dagens ungdom vutt xD

Skrevet

Haha...barnevogntrollet faktisk;o))))

Gjest otilie79 på nye eventyr:o)
Skrevet

Haha:o)

Ja det er utrolig irriterende med de som ikke tar hensyn, spesielt alle dritungene som okkuperer heisene.

Bra du gir dem inn hihi

Skrevet

Ja, du er også medlem av barnevognmafiaen? He he.. Det er lov å ha sånne dager innimellom! Irriterende når folk ikke tar hensyn til oss med barnevogn. Vi bør vel ha førsteretten på heis sammen med bevegelseshemmede ol. Unge friske gutter kan greie å ta trappa..

Skrevet

Ja tolmodigheten var bare slutt og trollet viste seg i all sin prakt haha :) Jeg ble faktisk mest matt av de voksne menneskene som løp til toget og som løp forbi meg for å rekke til heisen når trappen er rett ved siden av og har max 20 trinn, er det mulig å være så jævla late?

Skrevet

Står jo til og med på heisdøren at heisen er ment for de som ikke kan ta rulletrappen, hvorfor i all vide verden tar ALLE heis da? Jeg sto søren meg i over 20 min å ventetpå heis på oslo city i stad! 20 min er leeeenge når man har med seg et lite barn :-S

Skrevet

Tenkte meg vel at det var oslo city ja. Der er det håpløst. Det er jo ofte bare den ene heisen virker å. Og det er ikke bare fjortisene som er problemet. Men en hel drøss med folk i 40 årene og. Fysj skulle tro at folk hadde mer vett men neida.

Det var som når jeg var gravid med nummer to og skulle ta bussen. De aller fleste satt bare å så dumt på meg der jeg skulle opp flere trapptrinn på bussen høygravid og med vogn.

De aller fleste skulle ta å slå opp hensyn og folkeskikk i en ordbok. Tror ikke de har hørt de ordene før. Kanskje de skulle slå opp empati også

Skrevet

Jeg skulle ta t-banen her en gang og på perrongen er kanten så ujevn at på tur inn t-bane vogna kilte vogna seg.. Jeg ble stående med forhjulen inn i vogna og de to andre på utsiden og kom ingen vei. Kan tro jeg begynte bli rimelig panisk der jeg stod og prøvde løfte alene... Men fikk jeg hjelp? Nei!!! De inne på banen bare så på meg og vogna for så bare se bort.. Til slutt kom en mann springende fra kiosken og hjalp meg! Tenk at INGEN av de på banen gidda løfte ræva for å hjelpe! Syns det er helt sykt...

Jeg ble jo skikkelig redd der jeg stod.. Så for meg at banen starta med vogna hengende der... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...