Gå til innhold

Så sliten i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite syteinnlegg...

Er alene med jenten min på 2 år i dag/kveld. Er så sliten i dag, at jeg bare ser fram til at hun skal gå å legge seg. Har tilbudt henne å se så mange filmer hun vil, og gjør alt for et halvt minutt på sofaen.Får så dårlig samvittighet, føler meg som en elendig mor.

Huff, ikke bare bare å være gravid når man har en fra før.

Hva gjør dere andre når dere er så sliten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg...er alene med to gutter på 1 og 3 år så vet akkurat hvordan du har d...

Skrevet

Nå skal jeg si deg et alvorsord!! ;-)

Barn har aldeles ikke vondt av litt tid uten 100 % oppmerksomhet fra mor og far. Faktisk tror jeg det er sundt hvis foreldre er litt "egoistiske" innimellom og ikke diller med barnet hele tiden. Tenk på da du selv var barn - foreldrene våre var mer "egoistiske" enn hva vi er som foreldre. Hvis mamma var trøtt så la hun seg da på sofaen å tok en halvtime på øyet, jeg som var 4 fikk streng beskjed om å se etter lillebror på 2. Dette var helt vanlig på den tiden, og vi hadde da ikke vondt av det i hele tatt.

Det at du mener at du er en elendig mor fordi du er sliten og må slappe litt av på sofaen bekymrer meg mer enn at snuppa har sett litt på film alene i dag.

Bare så det er sagt; Jeg skjønner jo at dette er helt uvanlig for deg siden du skriver inn her og har dårlig samvittighet. Jeg mener selvsagt ikke det er bra å overlate barna til tv'n flere timer daglig som en vane.

Skrevet

Takk for oppmuntringer begge to. HAr endelig fått lagt henne nå, men hun ligger jo bare å hyler, helt uvant henne. Pleier å være en liten engel når vi legger henne, men ikke i dag nei... Typisk...

Du har helt rett chezka, barn trenger ikke 100% oppmerksomhet hele tiden. De har bare sunt av å leke litt selv.

Var kjempe flink til slikt før. Flink til å la henne gråte litt dersom hun bare sutret, og klarte å sette klare grenser. Men i det siste har jeg blitt så myk. Vet ikke om det er hormonenen som tar overtaket? orker ikke høre henne gråte, og får så dårlig samvittighet dersom jeg ikke er en "perfekt" mor. Huff, hører at dette er en dårlig utvikling. Kan noen riste meg skikkelig???

Skrevet

skjønner hva du mener med å være sliten.... selv har jeg mann på sjøen ( ute i nesten ti uker ) eldstemann har fått vannkopper og minsten på 10 mnd er høyt og lavt :) og babyen i magen som kommer i mars tar all energien til mammaen sin !! Men det blir alltid kveld og litt kvalitetstid for oss voksne, før nattevakten begynner med melk og sykt barn... Men en kveld alene høres jo helt himmelsk ut, i forhold til mine ti uker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...