Gå til innhold

Hvem betaler bryllupet deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

foreldrene og svigerforeldrene mine spleiser.. har til og med fått bryllupsreisen hos dem. =) ikke bestemt oss for sted enda,men blir thailand,mauritsius.. noe i den duren. men vi skal kjøpe kjole og dress selv..

Skrevet

Det gjorde vi selvsagt selv. Vi er voksne mennesker med egen inntekt, og det var vårt valg at vi giftet oss.

Skrevet

Vi må nok betale det selv :-) Hadde pappan min vært i livet så hadde nok han bidratt med en god slump men tror ikke min kommende ektemann sine foreldre kommer til å gjøre det. Tror dette har litt med alder når en gifter seg. Vi er godt voksne. Mine søstre giftet seg da de var mye yngre enn jeg er nå, og da betalte pappa bryllupet deres.

Skrevet

Foreldrene våre betaler mesteparten. Vi er 26 og 33 år.

Skrevet

Vi får litt av både mine foreldre og svigers, så legger vi til det resterende selv..

Skrevet

trodde man betaler slikt selv jeg....vi er 23 og 24 år når vi gifter oss i 2008 og betaler selv.

Vet at mamma og pappa står for maten(mamma vil lage selv) men resten står vi for selv.

Skrevet

Vi er 24 og 25 når vi gifter oss til neste år å betaler da alt selv!

Skrevet

Vi får god hjelp av våre foreldre. Det er vi evig takknemlige for :)

Skrevet

Betaler det selv... er 26 år begge når vi skal gifte oss

Skrevet

Jeg tror det vil bli 1/3 på oss, foreldrene mine og svigers...

Skrevet

vi er 20 og 22 og vi må betale alt selv. Trudde det var mer vanlig nå at man betalte selv.

Skrevet

Foreldrene våre betaler selskapet. Hadde vi ikke fått hjelp til det hadde vi dratt til utlandet og gjort det enkelt der. Har ikke råd til et skikkelig bryllup her. Foreldrene våre var så redde for å ikke få vært med på bryllupet at de mer enn gjerne betalte. Var ikke noe slu plan fra vår siden. Bare realitet.

Skrevet

Vi hadde planlagt å betale alt selv, men svigers og mine foreldre betaler tilsammen halvparten! Vi er skikkelig takknemlig for det, vi har ikke spurt om det, men de tilbød seg selv. :)

Skrevet

Vi har et budsjett på 109.000,-

Foreldre betaler litt mer enn 2/3 og resten betaler vi selv. Min mor og far tilbød en viss sum penger etter de først ba oss sette opp et realistisk budsjett og en plan for hvor mye vi selv skulle spare frem til bryllupet.

Sambos mor tilbød seg å betale for sprit og vin :-)

Skrevet

Vi betaler selv, men så er vi da godt etablerte til tross for ung alder, så dette har vi råd til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...