Gjest Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg har tatt ut spiralen min (kobber) etter et år. Vi skal i gang med et nytt barn har vi tenkt. Men problemet mitt er at jeg har hat en syklus på 32 dager, en på 28 dager og nå sist 19 dager (dette var forrige uke). Så i går begynte jeg jaggu meg å blø igjen (da er det 28 dager siden første mens i syklusen). Hva er det med kroppen min? Har også blødninger etter samleie. Begynner å bli bekymret for at det er noe galt med meg? Er det noen som har opplevd dette? Takk for svar
Gjest Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Min gynekolog sa at det var vanlig med litt hopp fra og til ved endringer, innsetting eller at man tok den ut....hadde litt sånt jeg også. Det med blødninger etter samleie hadde jeg endel tidligere...var aldri noe galt, tok tester osv. Gikk over av seg selv. Men kanskje en sjekk for å finne roen?
Libido- Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Er nok sikkert pga at spiralen er fjernet. Men jeg ville snakket med en lege og tatt en gu for sikkerhetsskyld. Kan være at du har fått et rift som ikke gror skikkelig. Er mange blodårer som ligger nære veggene. Har selv måtte inn å sy en gang, men det var fordi jeg tok knip/celleprøve og såret ville ikke gro skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå