bullebull&gullegull Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Har ikke hatt nett så langt i svangerskapet så har ikke spesielt oversikten! Kunne jo kanskje vært artig å blitt kjent med noen her inne?
3-prinser Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Er opprinnelig Drammenser. Bor nå i Mjøndalen, er jo ikke langt unna det :-). Har termin 9.mai. Hadde vært moro å kunne følge hverandre, ja.
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Jeg er drammenser, ja. Har termin 9. mai jeg og.
Gjest Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Jeg er jo her... Men det var vel ikke en ny nyhet akkurat;) hehe... Jeg har termin 5 mai:)
bullebull&gullegull Skrevet 16. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2007 å hurra!! Jeg er forresten opprinnelig drammenser selv, men bor i solbergelva nå! Så vi er skikkelig nærme hverandre Er det lov å spørre om alder? Er selv 24... 1. mann på vei...
bullebull&gullegull Skrevet 16. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2007 he he tilla.. det visste jeg jo Så koselig å se at det ikke bare er meg som sitter her inne en fredags kveld hihi
3-prinser Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Jeg er 34 og venter nr.3. Har to gutter på 6 og 9 år som gleder seg STORT til å bli storebrødre. He,he, må bare fortelle. Har kjøpt en bok som heter "Hva føder de nå" av Anne B. Ragde og Sigrid Ragde (jordmor). Er bare så utrolig morsom. Det er massevis av GULLKORN fra fødestuen av både fødende kvinner, fedre og jordmødre. ANBEFALES!!!!!!! Kjøpte den på nettet, på bokklubben.no.
bullebull&gullegull Skrevet 17. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2007 Ah! Det er en bok som antagelig hadde passet meg ganske greit nå ja! He he... sliter litt med søvnen kan en si...
Gutt igjen*på overtid* Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Heisann Jeg er innflytter, men har bodd i Drammen i 3 1/2 år. Venter nr to den 10.april, og de er sikre på at det blir gutt. Har en gutt på 3 år fra før. Selv er jeg 29 år og gift. Driver og flyr litt på BIM-treff også jeg da. Greit å henge litt med folk i samme situasjon. Mange ivrige jenter i Drammen når det gjelder å møte til treff. Det synes jeg er kjempebra! Kanskje jeg allerede har møtt noen av dere på treff, for jeg er jo helt håpløs når det gjelder å huske navn og "nick". Ha en fin helg alle gravide damer :-)
bullebull&gullegull Skrevet 17. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2007 Jeg og tror nok at jeg kommer til å henge med på treff etterhvert. Har virkelig vært på desperat jakt etter en annen gravid venninne, men når de ikke stiller opp så må man vel skaffe seg noen nye venninner? Som faktisk er gravide! he he... Vet nå i hvertfall at andre har vært veldig glade for å finne noen her inne så håper jo lissom litt på det selv og!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 Desperat på jakt?! *fornærma* Meg da?! Glemt bort hele meg eller?! Hæhæhæ? *masemase* Utover det så jeg noen spurte om alder og at man forteller litt om seg selv. Jeg er 25, gift og bor på Konnerud. Har ei jente på 14 mnd fra før og venter med andre ord en pseudotvilling. Mer kjent som "to tette":) Jeg har vært veldig aktiv på både BiM, DiB og treff siden juni 06 og begynner å bli ganske kjent med gamet. Har en kjempegjeng med jenter fra sist jeg gikk gravid som jeg treffer jevnlig, i tillegg til DiBtreff. BiMtreffene er litt vanskligere for meg å få med da de gjerne er på kveldestid og da har jeg mann som jobber og barn som skal sove.
bullebull&gullegull Skrevet 17. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. november 2007 he he tillab da... Jeg visste jo ikke at du var gravid før ønskejenta sa det!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #13 Skrevet 17. november 2007 Hmpf, ikke skryt på deg nå Bare tuller jeg. Tror vi blir en veldig bra gjeng utover jeg. Er mer jevn alder denne gangen. Sist var det veldig spredt og jeg følte meg faktisk ganske ung:p Jeg har en unge som har oppdaget julebrus, det er jaggu ikke fred å få. Hun står og henger på sofakanten her med tom kopp og en tom halvannenlitersflaske og piper:( Lille sniken.
bullebull&gullegull Skrevet 17. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. november 2007 Haha!!! Du får sette henne her hos meg! Jeg har nemlig fått absolutt totalt dilla på julebrus!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #15 Skrevet 17. november 2007 Jeg har maaange liter i kjøleskapet (kassesalg på meny om dagen! løp og kjøp!) Men hun flyr litt høyt med så mye sukker og fargestoffer stakkar liten! Hihi...
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 17. november 2007 #16 Skrevet 17. november 2007 Jeg er 26. Har ingen barn fra før. Har ingen venninner som har barn eller er gravide, så jeg syns det hadde vært koselig å bli kjent med noen andre gravide.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #17 Skrevet 18. november 2007 Drammenser her også!! Kan ikke helt gi meg til kjenne enda, da vi fortsatt ikke har fortalt kommende besteforeldre nyheten og svigerinnen min også er å finne her inne! =) Jeg er gift, 27 år og bor på åssiden. Vil gjene være med på treff utover! Er det noen her som har begynt å tenke på navn?
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 18. november 2007 #18 Skrevet 18. november 2007 Innflytter i Drammen her og. Termin 24. feb, så forlater 2. trim om kort tid...
bullebull&gullegull Skrevet 18. november 2007 Forfatter #19 Skrevet 18. november 2007 Vi har begynt å kikke så vidt på navn... Men har bestemt oss for å ikke ha helt klare valg før etter baby kommer. Vi skal ikke vite kjønn, og har veldig lyst til å se baby først! Noen som har begynt å tenke på mer treff framover? Vet det ikke er så lenge siden siste men da hadde jeg ikke mulighet...
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 18. november 2007 #20 Skrevet 18. november 2007 Vi har vel egentlig bestemt navn, ja. Vi finner ingen navn vi liker bedre. Skal ikke vite kjønnet, så vi har både jente- og guttenavn klare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå