søskenforsøk:) Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 kan noen forklare meg hva som skjer? skjønner at det er for å få fortgang på fødsel men hva er det som gjøres???
sweden ENDELIG mamma Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 jeg var på overtidskontroll idag og legen gjorde det , det hun gjorde var å kjenne med fingrene altså 1-2 eller 3 fingrer oppi kjeden(sånn kjenner hun hvor mange cm åpning du har) også merker hun om du er moden og hvor moden du er så kan hun kanskje kjenne hode på babyn hvis det er åpning da,det at den strippinga for fortgang på fødsel det vet jeg ikke helt virkelig ,kjenner ikke så mye har kanskje bitte litte grand mer kynner men ikke noe merkbert. hun anbefalte meg å ha sex forå få fortgang så ja...vi få se....litt ubehagelig var det men gikk hlet ok lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Hej ! Stripping ær som ovanstående skriver men de prøver också og vidge åpningen. Med nr syns jag det var obehagligt, ble litt kvalm. Men legen var grei før vi hade avtale om att han skulle slutte nær jag sa i fra. Siste gången var jag 3 cm åpen ved strippingen og syns det var ok. Fick en frisk blødning etterpå og kynnere på em så rier på natten og fødte en jente till lunch.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå