Gå til innhold

Trenger hjelp md en barnesang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sneipen min kom hjem fra barnehagen i dag og ba meg om å synge en sang om "Borte, BØ", samtidig holdt han for øynene og tok dem vekk igjen mens han sa BØ! Her skjønner vi ikke hvilken sang dette er, selv om vi selv tror at reportoaret vårt er ganske stort... Så nå begynner vi å bli litt frustrerte, har vært gjenno fire sangbøker... :-)

Noen som har forslag til mulig løsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

olle bolle sangen er den eneste sangen jeg husker i farta som har bø i seg.. det er jo ikke akkurat borte-bø sang, men kanskje de i bhg har gjort den til det?

Skrevet

ikke kommer han med flere ord heller?

borte ,bø er ofte det samme som tittei-leken som man har med småbarn, men er vel ingen sang akkurat.

en bø-sang kan jo feks være trollet i eske og bjørnen sover.

trenger litt flere stikkord jeg rett og slett. evt går det an å høre med barnehagen

Skrevet

Det er helt klart en sang han mener, han nynner noen strofer (ikk mulig å få med seg melodien), så sier han borte bø, mens han gjør bevegelsene. Han ber meg også om å synge den. Jeg prøvde med Olle Bolle, men det var feil... Skal nok høre med barnehagen på mandag, men det har liksom gått litt sport i dette her nå. Rett før jeg ringer pedagogisk leder privat ;-) er så lenge til mandag!! :-)

Skrevet

Hva med Hokus og pokus, hei filliokus...? Det er jo også en slags bø-sang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...