Gå til innhold

du får en tier om du tar oppvasken min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe mer kjedelig og mer meningsløst en å vaske opp? HAAAATER det. Nå står der masse dritt på kjøkkenet,og jeg greier bare ikke å manne meg opp til å begynne.

Det er skikkelig nedtur når en har vendt seg til å ha oppvaskmaskin, og så har man det plutselig ikke lenger.

Idiot av en huseier, det er noen gamle kobberrør her så det er vist litt makkverk å få lagt inn opplegg til oppvaskmaskin, samt at vi må flytte på inredningen (Gammel stygg 60tals innredning) Vi tilbød oss å få det ordnet med rørlegger og betale for det selv. Men neeei, det ville han ikke, det ble for skummelt. Argh! Det hadde jo bare øket verdien på leiligheten hans!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde du elsket alt av husarbeide jeg:) Du kan heller komme hit og vaske litt hos meg...

Skrevet

Kom igjen nå rompompea:)

Begynn nå, gjør det koselig.. tenn noen lys, sett på litt musikk du elsker og VASK OPP.....

Hater det selv men.. har ikke oppvaskmaskin jeg heller.

HAAAAAAT!!!!!

Skrevet

Haha, Simsala, nei hater det meste. Men får jo totalt noia om jeg ikke får vaska gulvene en gang om dagen da. Smuler under føttene *grøss*

Nå er det foresten krise, fant ikke igjen moppen min, og så fant jeg den, hadde lagt den våt i en pose, så den hadde mygla. Ewww...

Så nå går det i swiffer her;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...