Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Saken er den at min samboer får innimellom telefon fra jenter som tydeligvis er intressert på en eller annen måte.Vi har vært sammen i 5 år og det var også slik i starten men da var det nok ikke alle som viste at vi var sammen.så var det stille i et par år, og nå har det hendt at det har ringt noen jenter.(ekser av han..)både han og jeg har vært veldig sjalu av oss,ikke så mye nå lenger men det er vel fordi vi kjenner hverandre så godt.han er bare på jobb og ellers er vi nesten sammen hele tiden,så jeg tror egentlig ikke han gjør noe tull.men jeg blir usikker når det er jenter som ringer etter så mange år,de vet vel at han har dame?hmm.. hva ville dere trodd?at han var utro eller at han er helt uskyldig i alt?han har ikke kontakt med jenter bortsett fra felles venner da.fikk nemlig en telefon istad også...men han forteller det vær gang da...
Gjest Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Jeg tror ikke det alene er noe å bekymre seg over. Selv hender det at gutter fra fortiden min sporer opp nr mitt for å høre hvordan jeg har det og om jeg har skilt meg ennå. Synes det er hysterisk morsomt jeg da:) Det gjør mannen min også. Men om han begynner å krangle mer enn før, dra uten å si hvor han skal, og han opplagt lyver om småting ville jeg nok blitt bekymret.. Ellers er jo småsjalusi et godt tegn for forholdet da. Da er man fortsatt innteresert hvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Hei! I utgangspunktet kan han kanskje ikke noe for at det ringer gamle ekser til han. vanskelig å si om han er utro eller ikke. Men det er jo et godt tegn at han sier det til deg når noen har ringt han. Synes det er utrolig teit av disse jentene når de mest sannsynlig vet at dere er sammen.Han burde isåfall informere dem om det hvis de ikke vet og avslutte hele samtalen med det i respekt for deg. Men det er jo sånn det er at enkelte jenter tenner på opptatte menn. Du får bare tenke at du er heldig som har en så attraktiv mann. håper dere finner ut av det.Lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 ja han klikker fullstendig og skjeller de ut etter noter,så han liker det tydligvis ikke.og selvfølgelig er det ikke han sin skyld.men jeg skjønner bare ikke at disse jentene har noe intresse av det,kunne aldri falt meg inn å gjort noe slikt selv,sikkert derfor jeg ikke skjønner det:) han har skjult en ting en gang og det var en eks som hadde begynt på jobben hans,det ville han ikke fortelle,men det var vel fordi han viste at jeg ikke ville like det(det var før da,hadde ikke brydd meg i dag,tror jeg).i tillegg gikk denne kjerringa rundt å fortalt at han hadde prøvd seg på henne,men jeg får høre fra en annen venninne av henne at hun var skikkelig forelsket i han enda,så jeg har tatt det med en klype salt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå