Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det flere her som fikk baby i august? jeg fikk ei jente 13 august og det går bra, selv om det til tider kan være slitsomt. Har en til som snart er tre år. Lurer på hvordan det er med dere?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp 4 august her :)

fikk ei jente somheiter Matilde

er slitsomt men veldig kjekt!

nå ruller ho rundt og er veldig aktiv!

litt sykdommer har det blitt :/ men med medisin så går det bra :)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jepp, hun er snart 3 måneder, litt slitsomt i starten men nå er det bare kos

Skrevet

hadde termin 13. aug. og mini kom 11:) går kjempebra:)

Skrevet

Fikk en jente 5.august. terminen var egentlig 26.juli. så kom 10 dager på overtid. går veldig bra her òg. Er min første:o)

Skrevet

Heisann:) Fikk en gutt 2. august. Hadde egentlig termin 27. juli, så han holdt oss litt på pinebenken;) Går veldig fint her også. Er jo slitsomt, men altfor mye glede til at man bryr seg om det som er slitsomt i grunnen;) Er forresten tilbake i 50% jobb. Mannen er hjemme når jeg jobber og omvendt. Føler at det er det rette for oss og minsten får MASSE oppmerksomhet;) Førstemann for oss.

Skrevet

Vi fikk Isabell 16 august. Første babyen vår og føler oss heldige siden hun

sover hele natten. Det har hun gjort fa hun var seks uker gammel.Hun har kun fått nan mme fra hun ble født og har heldigvis ikke vært syk ennå. Er litt spent hvordan det vil gå neste uke når hun skal ta vaksine.

Skrevet

Maia Isabelle ble født 18 aug. Hadde egentlig termin 8.aug og ble satt i gang så det var godt når hun endelig var født! Går fint her, eneste er at hun har hoftedysplasi og må ha pute på til januar..skal på kontroll 2 januar og da blir vi forhåpentligvis kvitt den! Hun fikk vaksine nå på onsdag, hylte godt, men slapp unna den verste feberen.. ble bare litt varm og sov litt ekstra.. og så veier hun omtrent nøyaktig 6 kg!

Skrevet

Hei, Lille Bell! Samme situasjon for oss med vår lillegutt:) Han får kun mme, har aldri vært syk og skal ta vaksine til uka! Er kjempespent på hvordan det vil gå... Krysser fingre for at det går helt fint:)

Skrevet

Even kom 12 dager før tiden-08.08.07. Vi storkoser oss hjemme, og dagene bare flyr avgårde! Men...har de fleste babyer begynt å rulle rundt når de er så gamle? Det har ikke min..men han er veldig flink til å holde hodet både når vi holder han og i mageleie! =) Og han spreller veeeeldig med beina til tide...hehe.. så ser fram til når han begynner å springe rundt og rive ned ting i fra hyllene =O Merker det blir travlere og travlere å ha en liten en!

Skrevet

Hei :) fikk lille Emil 9.august. Hadde termin 14, men pga svangerskapsforgiftning ble fødsel igangsatt... Har hatt 3 ganske hektiske mnd med kiropraktor pga mye knuter i rygg osv. Men NÅ har vi det strålende bra med en liten solskinnsgutt :)

Skrevet

Emilgutten vår ruller ikke enda, og han er 10 dager eldre enn din Even, Labandame. Det kommer etter hvert. Kan enda ta en stund før de begynner å rulle. Men vår lille krever stadig mer oppmerksomhet og sier ifra hvis han vil ha noen å prate med annet enn lekene sine;)

Skrevet

isabell ruller heller ikke rundt ennå. Artig å høre om andre sine erfaringer ang. kun mme : )

Skrevet

hei jeg fikk også ei jente 13 august:) her går et kjempe bra...hun er veldig snill å sover rundt om natten er 62 cm nå og veier 7540:)hun er plaget med mye oppkast og har bilyd på hjerte som skal sjekkes opp på onsdag av en hjerte spesialist...og me oppkastet ska hun ha 24 ph måling....men vi koser oss masse....

Skrevet

Hei:)

Leah kom 6.august, hadde termin 19. Men "min" termin var 11. så var vel jeg som hadde mest rett:) Har vært på 3 mnd kontroll i går, det gikk fint, var ikke noe morsomt med sprøytene, da gråt hun litt stakkar. Men hun har ikke fått feber eller noe, bare vært litt mer trøtt i dag. Ellers så var det tøft de første 2 mnd, men nå syns jeg det er mye lettere å være mamma:)

Skrevet

Lillegutt kom 4.aug.

Vi koser oss masse. Heldigvis veldig fint vær på østlandet i høst, for han sovner ikke på dagen uten at vi triller tur. Nettene går kjempefint.

Skrevet

Hei, nå kjenner jeg igjen noen av nickene fra bim.

Jeg fikk en jente i midten august. Helt nydelig, selvfølgelig. Fantastisk å bli mor, selv om jeg ikke var helt forberedt på at det kunne være ganske slitsomt også (tro det eller ei). Hun er en storspist og rolig unge, så jeg har ingenting å klage over, men med det første barnet er man kanskje ekstra på allerten, og slapper ikke ordentlig av når man har anledning engang. Har hatt litt problemer med å sove når hun sover, føler at jeg mister kontrollen på en måte, eller så tenker jeg at hun våkner vel snart likevel, så kan likegjerne sitte oppe. Må skjerpe meg. Men nettene hennes begynner heldigvis å bli lengre nå.

Hun har fått mme siden uke 2, og har vært blid og fornøyd hele tiden. Men de siste dagene har hun vært litt plaget med forkjølelse og ørene. Samboeren og jeg er også forkjølet.

Oi, dette ble langt. Kort sagt: Flott å bli mor!

Skrevet

Vi fikk Julia 02.august:)

I likhet med en annen her har hun bare fått nan mme.

Alt har gått kjempefint. Hun har sovet hele natten, og ikke vært syk.

Hun er vårt første barn.

Skrevet

Vi fikk en gutt 16 aug, 3 mnd i dag;) har gått kjempe fint, litt sykdom i starten(ikke noe gøy) men nå er alt bare kos.Vi har en på 2,5 så det er full rulle hele dagen;) Kjempe gøy:)

Skrevet

Vesla bruker mme hun også, men sover heile natta så vi skal ikkje klage :)

Hun også har en bilyd på hjerte, og etter ultralyd hos kardiolog så viser det seg at ho har eit ope hol mellom to kammer i hjertet, men dei håper det skal lukke seg innen ho er to år...

ellers så har ho fått astma så det blir medisinar kvar morgon og kveld, håper ho veks av seg det med tida :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...