Gå til innhold

Noen som vil dele sine plager med meg her?????????


marihøna81

Anbefalte innlegg

Kynnere,kjennes ut som jeh har hatt den treningsøkten i magne når de endelig gir seg. Blir jo støl helt ned i lysken å litt lenger, hehe. Men de tar seg aldri opp. Blir aldri vondre. Flere som har det slik?? Er jo 28 dager til termin da. Halsbrann, vondt i ryggen. Vi er vel alle i samme bås. Spent på hva jordmor sier til mandag jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja har det slik selv... kynnerne har forandret seg de siste ukene. blitt vondere, kraftig nedpress, men lite action :-) har hatt ett par kvelder hvor de har kommet rimelig tett, men så godt over... Gøy å tenke på at man skal gå rundt slik i 4- 5 uker til *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja her er det:

-kynnere

-halsbrann

-problemer med å sovne før langt på natt

-småhovne føtter

-tungpustet (er jo ikke plass!)

-vondt i halebeinet når jeg sitter en del (kontorjobb selvf...)

-mye utflod (æsj)

-hormoner som er helt løpske og gjør at tårene triller TOTALT uten særlig snev av noen grunn...

 

Argh. Lei allerede - 43 dager igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei her også : O) 43 dager igjen her også : ) hvor skal du føde da?? Skal føde på kk bergen, eller ks på voss skal til samtale der neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i ryggen, kynnere (skulle ønske de bare kunne gå over til å bli rier - nåååå!!!), sinnsykt press på blæra (er det dette som kalles nedpress?), HORMONER - jeg blir sint for den minste ting for tiden. Det har bare tatt helt av de siste ukene....... banner og skriker bare jeg mister noe i gulvet, skal ta på sko, skal rygge inn på parkeringsplasser, får rødt i lyskryss, går bak noen som er i veien på kjøpesenter, skal prøve noe i et prøverom (forresten; d har jeg sluttet med å gjøre.... ) og sist men ikke minst: Blir så syyykt irritert når jeg er i en butikk og tilfeldigvis velter noe slik at det faller i gulvet. Da må jeg liksom plukke det opp, og det er så tuuungt - åsså må jeg gå å dra opp buksa etterpå... og da må jeg jo dra den opp til langt under puppa og må under singletten og genseren for å få til dette... og det ser så dumt ut....

 

*Ja* Det var min lille "plageliste" haha!! ....... ikke bare bare i disse ventetider.... Meeen; snuppa i magen er verdt det :)

Godt vi kan klage her... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk - kynnere flere ganger i uka, press mot urinblæra, har fått astma, og har for tiden veldig vondt under brystene i noen muskler. Men heldigvis: Bekkenløsninga har omtrent gitt seg!!! Og jeg sover hele natta, så jeg har ingen grunn til å klage. Og ikke er jeg spesielt plaga med irriterende hormoner heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...