MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 har gitt snuppa her mme om kvelden i snart en uke, også har hun fått en flaske ekstra de to siste dagene, og nå virker det ikke som hun gidder å måtte jobbe for maten ved å die... hun ligger på brystet, og sutter bare og halvsover, og blir helt hysterisk dersom jeg legger henne i senga eller puppen tas vekk!! nå har hun fått flaska igjen, og den går ned på høykant så hun er jo sulten stakkar!!! hva gjør jeg?? Kan det være hun interresserer seg for puppen igjen eller er det bare å gi opp med det samme?? =(
Gjest Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Jeg har samme problemet. Min er 4 mnd nå og for en uke eller 2 siden ble jeg så sår på puppene at jeg måtte gi flaske en dag. Etter dette nekter han pupp fordi det var så mye enklere å spise fra flaska. Jeg måtte bare gi opp jeg men hvis jeg ikke hadde hatt så vondt i brystet ville jeg ha pumpa en stund. Prøv å pump så du ikke mister melka, kan jo hende hun vil ha pupp igjen? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Hvilket "hull" er det på flaskesmukkene? Kan du forsøke å gå ned et antall og se om hun vil ta mere pupp når det blir vanskeligere med flaske? Min hadde også puppenekt en stund, for hun så jo ingenting når hun lå der, hun skulle opp og se verden, spising har aldri vært hennes første pri ;-) Men det gikk i bølger da, kan kanskje være noe sånt no?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå