chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Hadde time på hausken i går og starter på spray på søndag=) Uttak-innsetting uke 51.... testin 2/3 januar!!!!! Åh, endelig kan det kanskje være våres tur!!!=)
LilleFrøkenL Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Så kjekt:) håper virkelig det klaffer for dere nå!!!! krysser fingrene for at det er deres tur:)
Truseprinsesse Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Åh. Det var flott å høre. Da er det bare å glede seg. Håper det går bra for dere! Blir spennende romjul i år da?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2007 Det blir kjempe spennende=) Gleder meg såååå til testen, selv om det er 7 uker til=) hehe..... Men... den som venter på noe godt...=)?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Kjempe gode nyheter, det er deilig når det plutselig blir fart i sakene. Jeg har kontaktet de selv jeg også nå. Dersom jeg ikke er gravid innen februar, så skal jeg komme ned for samtale
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2007 Okay...=) Håper mnd går fort til februar og at du da blir gravid fort...(helst før den tid) Jeg er så spent nå, men gruer meg til alle medisiner og evt bivirkninger. Men men, går det bra så er det verdt alt slitet=) Men det beste hadde jo vert om jeg fikk pos test på søndag (om en uke) For de hvite/røde blodlegemne til sambo er borte=) Så det hadde vert topp om vi klarte det selv, men men.... om ikke så SKAL det være i boks rett etter jul!!!=)
kattungen Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Hei! Så fint å høre at du er i gang! Og, ja! Herregud, dritspenned:) Kommer til å følge med på deg fremover for å se hvordan det går. Dette kan jo bli den beste starten på et nytt år ever; hihihi;) Og det er sikkert litt stress med de hormonene og det du skal igjennom nå, men tipper at den laaange prøveperioden er mye verre sånn alt i alt. Sier bare masse lykke til og hurra for deg:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2007 Tusen tusen takk kattungen=) Ja det kan bli den beste starten som du sier.. beste starten noen gang, virkelig helt suuuupert=) Håper bare det klaffer første gangen, men utifra "problemene" våre og min alder og at jeg har et barn fra før at vi har en sjangse på 50% pr forsøk til å lykkes=)!!!! Jeg skal nok skrive innpå her etterhvert om dagene fremover. Gruer meg til evt bivirkninger på den medisinen... uff, jobber 100% også.. vet liksom ikke helt hvordan det skal gå... men et vilter 4-åring hjemme og=) hehe.... Hvordan ligger du ann i løypa da??
Svensk Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 JAAAA! Grattis tænk att vare i gång. ... Du får vel bare tænke att alle disse mindre hyggelige tingenene ær "betalningen " før en baby, da er det vert det. Det vet du ju ! Stå på
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. november 2007 Joda... det er slik en tenker... må bare gjennom noen kanskje trasige ukerfor å få en baby... peace of cake om det ar bare det=) Så det er nydelig å vite at nå er hjulene i gang og vi har DATOER å forholde oss til=)!!!!
kattungen Skrevet 16. november 2007 #11 Skrevet 16. november 2007 Kanskje du må se om du orker å jobbe fult, det er superviktig at du IKKE stresser deg opp i denne perioden (og evt også hvis du blir gravid).Og du har jo 4-åringen også, så ta hensyn til deg selv:) Å gå gjennom de hormonkurene tror jeg er ganske slit, men veldig individuelt hvord folk takler det. Har gått igjennom en del for regulering av TR etter lap (f. eks p-sprøyter hver 3. uke isteden for hver 3. mnd hos vanlige folk, grøss), men det er noe helt annet du skal. Kan jo hende du takler det bra;) Og tenk 50% for å lykkes!!!! Det er samme prosenten jeg har for å bli frisk av endometriose etter graviditet, juhu! Nå venter jeg spent på TR etter MA og håper jeg slipper lang pp hvis jeg i det heletatt kan bli gravid. Ser jo litt sånn ut foreløpig, da;) Sier masse lykke til, håper dette går smoooooth og at vi begge lister oss over til 1. tri i januar, hihi!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 16. november 2007 Ja jeg får se uti uka hvordan jeg reagerer på dem medisinene, sjefen min vet hva jeg skal gå gjennom så det er jo greit. Og hadde vel helst likt å bare vert hjemme å slappet av å sovet noen dager å koset meg med prinsen min andre dager=) Sambo fikk beskjed om å kanskje tråkke stilt i dørene en tid fremover=) Så han lurer på å jobbe ganske mye nå... hehe=) Skjønner han godt jeg=) Prosenten våres er meget bra!!=) Egget er jo liksom befruktet fra før når de putter det på plass så det skal jo "bare" feste seg... håper det går bra=) Har virkelig troen jeg, så nedturen blir desto større... hehe=) endometriose... jeg har hørt og lest men vet ikke hva det er?? Håper den kommer den hersens egentlige uønskede tanta og at vi henger sammen over i 1tri=)!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. november 2007 #13 Skrevet 16. november 2007 Blir spennende å se hvordan det går for dere nå, jeg skal følge nøye med:D
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 16. november 2007 Ja gleder meg myyyye til 17/18 des.. men enda mer til jeg skal teste meg=) Vurderer og ta en test neste søndag bare for å ha gjort det, iogmed de røde/hvite legemene er borte og jeg hadde EL på søndag som var... bør vel utelukke det før jeg starter sprøyter evt... vet ikke jeg..=) Blir spennende å se om vi kan flytte oss over alle her, og det er jo på tide du og (Tryne) får ditt etterlengtede barn=)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. november 2007 #15 Skrevet 16. november 2007 17.desember er en fin dag. da ble jenta vår føtt, og på selve 1 års bryllupsdagen vår:D Ta en test søndag du, greit å vite ja:D jeg håper vi kan hoppe over i lag, det hadde vert så kjekkt å fylgt med hverandre
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 16. november 2007 Oj, så mange tilfeldigheter=) Hehe, skal tenke på deg når jeg får tatt ut eggene=) Og håper det går bra og at du følger etter=) Skal nok ta en test søndagen ja, men den er nok like negativ som alltid men da slipper jeg liksom å tenke så mye på det lenger=) bare i morgen igjen nå uten noe som helst medisiner før pos/neg test om to mnd... hehe, rart å tenke på=)
Dotten Skrevet 16. november 2007 #17 Skrevet 16. november 2007 Så flott da! Masse masse lykke til NÅ er det deres tur!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. november 2007 #18 Skrevet 17. november 2007 Ååå så spennende!! Masse masse lykke til!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. november 2007 Forfatter #19 Skrevet 17. november 2007 Tusen tusen takk alle sammen=) Og lykke til alle dere andre her også, dere er såååå hyggelige de fleste her inne at skulle ønske alle ble gravide å hele "bli gravid" forumet ble nedlagt!!=)
Endaenbabyønskes Skrevet 17. november 2007 #20 Skrevet 17. november 2007 Mange lykkeønskninger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. november 2007 Forfatter #21 Skrevet 17. november 2007 tusen takk ersol=)!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå