Bippe77 Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Jippi, nå har vi endelig betillt tur til Thailand i Februar! Alltid drømt om å dra dit iløpet av permisjonen og nå har vi bestillt!!1 Gleder meg helt sykt!! Men er det noen som har gode råd? Har reist masse uten barn jeg... mer enn de fleste, men med barn har jeg aldri reist så trenger sånne type råd liksom... Vært i Thailand før, så landet er ikke nytt for meg... lille gutt blir 6 mnd iløpet av oppholdet der nede, så håper og tror at det er en grei tid å reise på!
supermamma til 2 tette Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Heldiggriser!!! Vi har også lyst og vurdert å dra til Thailand på samme tidspunkt. Vår lille er 4 uker nå og vil også være ca 6 mndr på det tidspunktet. Helsesøster var SUPERSKEPTISK og mente det var egoistisk å ta med en så liten så lang bort... Maste om bakterier og lang flytur osv. Da begynte jeg å tenke at det kanskje var galt av oss å gjøre det? Har desverre ingen gode råd å gi deg, er bare misunnelig ;-) Følger med på denne tråden, så kanskje jeg får noen gode tips så jeg kan komme over det helsesøster sa til oss!!!
Bippe77 Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 Min helsesøster var bare positiv hun, men har hørt at mange er skeptiske ja... Har ei venninne som har vært der nede i begge sine permisjoner og er bare positiv... men må selvsagt se ann ungen også.. vår lillegutt har stort sett vært enkel med det meste, så er ikke bekymret jeg.. han spiser som bare det og sover godt på de fleste steder med og uten lyd... Så får vi håpe det fortsetter sånn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå