Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Er veldig opptatt av det å kjenne liv. Har kjent liv siden uke 17. I dag er jeg 21+ 6, men synes ikke at sparkene tar seg opp og blir sterkere. Jeg kjenner henne hver dag, men sparkene blir ikke kraftigere... Alt var som det skulle da jeg var på UL for 3 uker siden...... Også er det så mange her som skriver at det er full fart i magen, det er det ikke i min.....
Gjest Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 det samme med meg og veldig annerledes enn mine to første.Men nå i uke 24 gegynner det å komme seg skikkelig.vi får vel snille rolige barn tenker eg!!
mamma`n til nurk Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 har kjent liv siden uke 16, er nå i uke 25. Begynte ikke å kjenne skikkelig kraftige spark før i forrige uke. Kjente et par kraftige tupp, som om hun prøvde å trøkke seg ut av huden, og siden har det vært masse småtupp bare. Kommer seg nok, skal du se:)
Phantom´ Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Kommer jo veldig an på hvordan morkaka er plassert i forhold til babyen også da. Ligger morkaka mellom baby og magen dempes sparkene veldig. Tror dette med spark og styrke varierer mye fra barn til barn uten at man skal bekymre seg over det. Det er fortsatt en liten tass der inne når man er 20-22 uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå