Raskatte Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Hei! Skulle hatt IKM på tirdag, men fremdeles ikke kommet noe..Men forrige måned var jeg også en uke på overtid, og testet selvfølgelig negativt. Tror ikke jeg tør å teste før det iallfall har gått en uke over tiden nå da? Kanskje jeg har lenger syklus en normalt- 35 dager? Er det ofte tilfelle?Ikke noe spesielle symptomer her bortsett fra at jeg føler meg utrolig trøtt og sliten, og vært kvalm i 1 1/2 uke..Men det kan jo kanskje komme av stress og hvis man "tror" man er gravid tenker jeg..Prøver å ikke fokusere for mye på dette,men ligger allikevel i tankene vet du;) Hva synes dere? Vente til slutten av neste uke kanskje?
Maddicken Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Jeg hadde ventet.... er det samme for meg.... egentlig IKM idag men de 2 siste TR har kommer 4 dager over tiden så da regner jeg med at det er min syklus. Spørs om jeg klarer å vente men tror jeg må.... Jeg har litt murringer i magen og litt ømme pupper, ellers ikke noe særlig.... Vi får bare vente og se:O) Lykke til! klemz
Raskatte Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 Jepp,får nok vente..Spennende..Hehe,vi klarer vel dette- ta det som det kommer:) Tenkte du å teste neste uke engang da eller? Lykke til med deg også Klemz tilbake
milde.m72 Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Hei! Mensen min var også nøyaktig ei uke over tiden..... Er litt usikker i forhold til dette...skal jeg da gå utifra 35 dager? Hva tenker du? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå