Truseprinsesse Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 kan vi jo benytte anledningen til å gjøre det gravide ikke kan. Vi kan spise blodig biff og all slags ost. Vi kan spille håndball og fotball. Vi kan ta oss et glass vin eller to til maten. Vi kan dra på en konsert uten å være redd for slag mot magen. Vi slipper bekymre oss for om vi passer inn i julekjolen. Vi kan ha litt røff sex pga pupper som ikke er ømme. Vi kan kjøpe oss en ny parfyme, uten å spy av alle andre luktene. Vi kan trene så hardt vi vil. Vi kan lese en bok uten å sovne. Vi kan drikke så mye kaffe, te og brus som vi vil. Vi kan bleke tennene. Vi kan farge håret uten å være bekymret for resultatet. Vi kan tøye muskler som vi ønsker. Vi kan handle masse klær til oss selv, og ikke bare til den lille. Vi kan våkne opp og være opplagte. Vi kan bli med jentene våre ut på byen. Vi kan gjøre hva vi vil for tiden med enda mer ansvar kommer fort nok. PS! Ønsker ikke negativ respons. Jeg vet selvfølgelig at det beste av alt er å bli gravid og få et lite barn. Personlig skal jeg kose meg med biff.
Maddicken Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 he he! syns det var et bra innlegg:O) Jeg skal kose meg med vin jeg:O)
Scorpiogi Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Nå har jeg drukket vin, farget hår, spist blodig biff, røff sex, handlet klær til MEG, . Men sovner når jeg leser gjør jeg allerede God fredags-kveld! )
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 hehe, skikkelig bra innlegg:) Og svar:) Må prøve tenke på litt andre ting og enn babybaybay kjenner jeg. men klarer ikke la være neste. Er så klar at d sviver konstant i bakhodet:) så det innlegget gjorde godt:) Idag skal jeg kose meg med et par glass god vin sammen med jentene:) Lykke til videre jenter:)
hemmelig :) Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 hehe... ikke dumt Skal forresten faktisk farve haret, farven star pa badet, ma bare gidde gjore det .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå