hope4bebis Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Hei alle sammen. Jeg sitter her og er meget lei meg..... vi har prøvd i 4 måneder å bli gravid (ja jeg vet det ikke er lenge) men har ikke lykkes ennå. I løpet av disse 4 månedene er det to stykker på jobben som har kommet og sagt de er gravide.. en veninne fikk barn for en uke siden, en annen skal ha om noen uker og i går kom en tredje og sa at hun var gravid i fjerde måned... JEG ER SÅ LEI MEG..... satt og grein i går kveld...vet det er helt teit, men klarer ikke hjelpe for det. Så litt ros: Til dere som har vært her i x antall måneder... All ære til dere. At dere klarer å holde humøret oppe...dere er helt fantastiske skal dere vite!! Da var det sagt...er ikke lett dette her!
Maddicken Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Jeg var også sånn men du blir vant til det. Du er bare litt sår i begynnelsen..... tenk at du ikke er alene om dette, vi er alle her for deg:O) Prøv og ikke tenk så mye på det.... vet at det er vanskelig:O) Lykke til!)
Tre er topp:) Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Jeg har det akkurat sånn jeg også!!!!Godt å høre at flere også føler seg sånn. Vi har prøvd siden mars og hadde en SA for 6 uker siden. Enkelte dager kan jeg gråte i timesvis,mens andre dager drømmer jeg om det lille barnet som vi alle en dag skal få(vi skal klare det alle sammen). Jeg føler også at alle rundt meg er gravide eller har akkurat fått barn,og "det var jo bare så lett å bli gravid".....................blir så sint når de sier det. Men det er lov å deppe litt. Det er en ganske stor psykisk påkjenning dette her, og bare de som driver med det skjønner hvor mye dette påvirker dagliglivet. Men hold motet oppe,en dag sitter det:) Masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå