Gå til innhold

Æsj, har mista den ene delen til bleiebøtta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fant ut her forrige dagen at vi har mista den ene delen til bleiebøtta vår. Den som er under ved posen der, som man må passe på at bleia går gjennom før man snurrer. Det er irriterende, for den hjelper til med å snurre posen, så vi må snurre mer enn 1 gang, samt at det lukter litt mer når man åpner bøtta.

Aner ikke hvordan vi har klart å miste den, men det hender jo at den henger seg fast i bleiene når man skal tømme (eller kanskje vi tømmer på gal måte) Og som sambo sier kan det godt være at den har havna i posen med alle bleiene da når vi har tømt den. Men, akkurat det skjønner vi ikke, for vi pleier jo å sjekke at det bare er bleier i posen som går i søpla.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få min, her har bleiebøtta havna i kjellern for lengst:p

Skrevet

ÅÅÅ. du er snill. Mem må få fiksa det når jeg kommer hjem, sitter på jobb nå skjønner du:) Om jeg tør spørre: hva er grunnen til at den har havna i kjelleren? Vi er helt avhengige av den, klarer oss ikke uten, og lillegutt er 18 mnd

Skrevet

jEG GIKK TILBAKE I BUTIKKEN OG SA JEG HADDE MISTET DEN ENE DELEN PÅ BØTTEN! sAMME SOM DU HAR MISTET! De bestilte ny del til meg. Gratis!!!!

Skrevet

Problemet er bare at butikken har lagt ned, men jeg kan jo prøve å komme meg innom babyshop i morgen og spørre om de kanskje har en del liggende. Hvis jeg må vente lenge på den, takker jeg heller ja til tilbudet ditt, malinarompompei

Skrevet

Den ene delen hos oss mangler også. Den er ikke borte, men jeg får den ikke til å sitte fast. Men fungerer fint uten her. Det er en av de korte som mangler. Kanskje verre hvis det hadde vært en av de lange? Noen av de andre faller også av iblant, men da bare stapper jeg de oppi igjen.

Har sett at på de nye modellene er det et annet system, slik at det ikke er sånne dingser som faller av. Sikkert mye bedre.

Skrevet

Vet du,det samme har skjedd her også. Skrekkelig irriterende. Jeg oppdaget det etter at jeg hadde tømt bøtta og kastet posen i containeren. Vurderer nesten å kjøpe meg ny bøtte,for nå lukter det litt fra den uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...